![]() |
Hirsi Ali verhuist naar Washington
Velen van het VB liepen hier jaren rond met Ayaan Hirsi als avatar.
Zelfs de partijtop probeerde haar te linken aan haar extreemrechtse ideologie. Natuurlijk enkel voor electorale doeleinden. Is het nu wel diezelfde VB die van leer trekt tegen asielzoekers, en politiek vluchtelingen? ![]() Citaat:
|
Ironie in het leven is een constante :p
eerlijk gezegd ik heb begrip waarom ze gelogen heeft het triestige is dat die vrouw 9/10 andere in zo een geval ook zou bestempelen als crimineel en slecht ectra.(vicieuze cirkel) |
Mevrouw Magan is te wispelturig en heeft zichzelf in de nesten gewerkt.
|
Citaat:
|
Met dank aan serieuse onderzoeksjournalistiek vanwege Zembla.
Waren er maar meerdere van die journalisten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ayaan vertrekt naar de USA.
Nog een teken aan de wand van het intellectuele faillissement van Europa. |
Citaat:
|
ik herinner me zeer goed de verschillende recuperatie middelen van veel VB forumleden op dit forum.
|
Citaat:
|
HIER:
http://www.aei.org/ |
“We gaan hier niet onder stoelen of banken steken dat wij altijd een flinke boon voor U hebben gehad. De moed waarmee U in Nederland het integratie- en islamdebat voert en heilige huisjes sloopt, dwingt bewondering af. Ach, waarom hebben wij in Vlaanderen geen (allochtone) rebellen zoals U?”
Alias Fuhrer Vonhekke... Soms kan het leven toch mooi zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het langs 1 kant een geslaagde grap. Een allochtoontje dat met de gebruikelijke leugens haar verblijf hier haalt, zelfs doorstoot in de politiek.
Maar eenmaal in de politiek heeft ze een paar punten die echt niet in het kraam passen van de multicul adepten, noch van de minst verdraagzamen der religieuzen. En dus word ze bedreigt, uitgescholden en verjaagd. dat ze door connecties een leuke job kan versieren bij een VS denktank is wel handig gezien van haar (zouden er perverten zijn die van grof besneden vrouwen houden? Ik denk het wel, anders had het niet zo'n uitgebreid verschijnsel zijn) |
gadverdamme maddox :roll:
|
Ijzeren Rita heeft het zeer slim gespeeld! Ze wist dat Ayaan al een job had en dus eigenlijk niets riskeerde, laar nu kan ze wel met alle gemak duizenden andere illegalen de deur uitzenden zonder enige scrupules. Of die dan ook een jobken zullen vinden? In Mekka misschien?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be