![]() |
hetze gericht tegen Vlaams Nationalisme?
De hetze die men de laatste dagen gezien heeft, denk U dat dit te maken heeft met het :
VREEMDELINGENSTANDPUNT of VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEIDEIS van het Vlaams Belang? |
Beide, want beide komen voort uit racisme.
|
Citaat:
|
Het is een hetze tegen beide...
|
Citaat:
Alles wijst op belgisch racisme |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat niet om nationalisme, maar om een superioriteitsgevoel van het eigen "volk", in casu het Vlaemsche.
|
Citaat:
Eén van hen is eens door eigen volkers voor dood achtergelaten, toen hij met zijn belgische tenu zijn makkers ging herdenken aan de ijzer. Provocatie noemden die snaken die geen oorlog gezien hadden dat. Ik zou mij nog durven afvragen wie de nagedachtenis van de frontsoldaten het meest onteerde op dat moment. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar u het telkens vertikt de woorden vlaams, vlaanderen, vlaamse juist te schrijven zie ik als een minachting tov vlaams-nationalisten dus wie voelt zich hier superieur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hans1 haat gewoon alles wat naar pro-vlaanderen ruikt en zal geen enkel ding schuwen om de flaminganten en vlaams-nationalisten zwart te maken. Dat is nu toch duidelijk? Hem proberen om zijn ongelijk te doen inzien is hopeloos. De haat heeft al te diepe wortels. |
Citaat:
In elk geval was het een zeer ondemocratische splitsing: zonder referendum, waarschijnlijk uit schrik tegengesproken te worden door het volk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het niet over Vlamingen (dat zijn mijn landgenoten), wel over Vlaams-nationalisten. Dat is geheel iets anders.
|
De houding van Hans1 toont wel aan dat echt bijna iedereen deze zaak politiek probeert te recupereren.
@Vlijmscherp, ik ben het vaak niet met je eens in je visies, maar ik moet je wel de forumaward voor consequentie geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be