Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De haatzaaierij van het CGKR (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51005)

Boadicea 18 mei 2006 11:46

De haatzaaierij van het CGKR

Ik denk dat de hoogoplopgende gemoederen in onze maatschappij heel sterk gevoed worden door het CGKR.
Meneer de Witte en co zijn zo voor verdraagzaamheid dat ze een systeem hebben uitgevonden dat heel simpel is.
Minderheden, zoals migranten en homo's moeten zich beschermen tegen meederheden. Dat houdt in dat ze elke verkeerde opmerking van een meerderheid mogen aanklagen en er munt uit mogen slaan.
Zelf mogen ze echter meerderheden onbeperkt pesten, uitschelden en de kast op jagen. Je mag gerust "vuile hetero", "vuile belg", "Vuil B", "Vuile Vlaming" en om het even wat zeggen. Dat is geen racisme.
Maar ... maak geen opmerkingen over ***marokkaantjes, vuile **** en ga zo verder, want dan kan je voor 1 jaar de gevangenis in.
De moraal van het verhaal: als je toch de gevangenis in moet omdat je tegen een bepaalde minderheidsgroep bent, zou je dan niet van minder op het idee komen om meteen voor iets ernstig te gaan brommen?
Als het Vlaams Blok de grote schuldige is, dan is er na de veroordeling niet veel veranderd. Of juist wel: meerderheidsgroepen voelen zich nog meer geviseerd voor hun mening en kroppen nog meer op.

Persoonlijk geloof ik dat H.V.T. net zoals iedereen meeliep in de hypocriete wetten en zich inhield toen hij gepest werd door allochtonen. Iets anders kan je niet, want als je er het CGKR bijhaalt, omdat ze je een vuile Belg noemen, loop je het risico zelf in de boeien geslagen te worden als racist. Men zou van minder het recht in eigen handen nemen!

Nee, het CGKR is in mijn ogen naast Hans Van Themsche zelf, schuldig aan de maatschappelijke ecsalatie.

Firestone 18 mei 2006 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1713339)
Persoonlijk geloof ik dat H.V.T. net zoals iedereen meeliep in de hypocriete wetten en zich inhield toen hij gepest werd door allochtonen. Iets anders kan je niet, want als je er het CGKR bijhaalt, omdat ze je een vuile Belg noemen, loop je het risico zelf in de boeien geslagen te worden als racist. Men zou van minder het recht in eigen handen nemen!

De Belgische gevangenissen zijn dan ook overbevolkt met mensen die in de boeien werden geslagen omdat ze bij het CGKR klacht tegen allochtonen hadden neergelegd! :roll:

Wat voor verzinsels zullen we op dit forum nog tegenkomen om excuses voor de moordernaar te vinden.

Boadicea 18 mei 2006 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1713354)
De Belgische gevangenissen zijn dan ook overbevolkt met mensen die in de boeien werden geslagen omdat ze bij het CGKR klacht tegen allochtonen hadden neergelegd! :roll:

Wat voor verzinsels zullen we op dit forum nog tegenkomen om excuses voor de moordernaar te vinden.

Jij hebt hen als autochtoon slachtoffer van allochtoon racisme nog nooit gecontacteerd. Dat is zeker. De manier waarop ze je dan behandelen, is ronduit haatdragend te noemen. Zeg niets verkeerd over hun pamperkindjes.

Het is naar aanleiding van dat die incidenten en haar de reactie die ik van hen gekregen heb, dat ik VB sympathisant geworden ben.

Boadicea 18 mei 2006 12:23

Enfin, waar zitten alle linkse betweters nu? Hebben ze hier echt niets meer aan toe te voegen?

Khonnor 18 mei 2006 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1713412)
Enfin, waar zitten alle linkse betweters nu? Hebben ze hier echt niets meer aan toe te voegen?

Misschien redeneren de linkse "betweters" al niet meer omdat ze zien dat jij de topic-starter bent.

Niet de moeite om op te reageren dus...

Boadicea 18 mei 2006 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor (Bericht 1713423)
Misschien redeneren de linkse "betweters" al niet meer omdat ze zien dat jij de topic-starter bent.

Niet de moeite om op te reageren dus...

Als zij doof, stom en blind willen blijven voor de waarheid, dan is dat hun zaak. Bij mij moeten ze niet komen klagen, als ze met de brokken van hun eigen onkunde zitten.

Geertje 18 mei 2006 12:31

Het CGKR is een links clubje dat eigenlijk zou afgeschaft moet worden. Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen. Het geeft gewoon een verkeerd beeld dat klachten ivm racisme en discriminatie nu voorrang krijgen op andere misdaden, zoals moorden en verkrachtingen. En dit door het volledig mank lopen van het gerecht.

Een heel fout signaal, vind ik persoonlijk.

Bazilfunk 18 mei 2006 12:33

Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.

Distel 18 mei 2006 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1713437)
Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.

Citaat:

Oorspronkelijk bericht door De Standaard
[SIZE=4][SIZE=3],,Van Themsche is geen nazi-doder''[/SIZE]
[/SIZE]
Hans Van Themsche wordt afgeschilderd als een koele nazi-doder. Dat is hij niet, zegt zijn advocaat.

Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages. De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht en hij droeg ook geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen. Dat zegt zijn advocaat Bart Herman.

Hij weerlegde hiermee gisteren na afloop van de raadkamer een reeks beweringen die in de eerste dagen na de moorden op au pair Oulemata Niangadou (24) en de kleine Luna (2,5) de wereld werden ingestuurd. ,,Ik heb de laatste dagen veel pseudo-experts een mening horen geven over het dossier en over mijn cliënt terwijl ze er eigenlijk niets van kennen.'' De advocaat bevestigt wel dat zijn cliënt vanuit het internaat in Roeselare naar Antwerpen reisde met de bedoeling vreemdelingen om te brengen. ,,Hoe hij daartoe gekomen is, is onduidelijk. Hij zoekt op dit moment zelf nog altijd naar een verklaring voor zijn daden. Volgens mij verkeerde hij in een soort roes. Hij wilde zelfmoord plegen.''
Wat gek toch dat er van haatzaaierij geen probleem gemaakt wordt wanneer het in één welbepaalde richting gaat...

Fille van de Foor 18 mei 2006 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1713434)
Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen.

Alsof dat niet kan... :roll:

Pietje 18 mei 2006 12:43

Citaat:

Het CGKR is een links clubje dat eigenlijk zou afgeschaft moet worden. Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen. Het geeft gewoon een verkeerd beeld dat klachten ivm racisme en discriminatie nu voorrang krijgen op andere misdaden, zoals moorden en verkrachtingen. En dit door het volledig mank lopen van het gerecht.

Wat houd je tegen om naar het gerecht te stappen ?? Geef eens "het goede voorbeeld" !!

Khonnor 18 mei 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1713428)
Als zij doof, stom en blind willen blijven voor de waarheid, dan is dat hun zaak. Bij mij moeten ze niet komen klagen, als ze met de brokken van hun eigen onkunde zitten.

Jouw waarheid is de mijne niet.
Jouw droomwereld is de mijne niet.

Lof der Zotheid 18 mei 2006 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1713452)

Ik meen dat hij bedoelt dat het niet altijd even eenvoudig is met een klacht naar de rechter te stappen zonder daarbij zelf in de problemen te komen...

circe 18 mei 2006 13:08

Citaat:

Stond het CGKR dan met een mes te zwaaien in het Centraal Station? Met een ijzeren staaf tegen Patrick Mombaerts? Met een mes in het hart van Glen wynants?

Maar ja, dit waren dan eerder "accidents de parcours" en geen "racistische" moorden natuurlijk. Stom van me dat ik het verschil moeilijk kan vatten.

Boadicea 18 mei 2006 14:10

Citaat:

Nee, maar het CGKR richt een spreekwoordelijk geweer op alle meerderheidsgroepen op dit land. Ik ben dat zwaard van Damocles beu.

Bazilfunk 18 mei 2006 14:12

Ach wij zijn dat geweer waar kogels als Hans Van Temsche uitkomen ook beu.

Boadicea 18 mei 2006 14:14

Citaat:

Zwijg ... hier is onze maatschappij naar op weg.

Een groepje van vijf allochtonen verkracht een in hun ogen verwerpelijk blank meisje. Daarna gaan ze amok zoeken met een groepje skinheads en meteen zijn die daders slachtoffers.
Het CGKR geeft hen een aureooltje, want ze zijn toch slachtoffers van onverdraagzaamheid. Hoe het verkrachte meisje zich voelt, deert hen niet. Zij moest dan maar niet uitgedaagd hebben door alleen een groepje vreemdelingen te passeren. Enkel de skinheads zullen veroordeeld worden.

Geertje 18 mei 2006 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1713455)
Wat houd je tegen om naar het gerecht te stappen ?? Geef eens "het goede voorbeeld" !!

Ik ben al eens met een klacht naar de politie gegaan. Ze hebben mij daar gewoon uitgelachen en wandelen gestuurd. Het is erg gesteld met ons gerechtelijk systeem. Het lijkt enkel nog bedoeld om drukkingsgroepen hun klachten neer te leggen. Een gewoon individueel persoon wordt er gewoon straal genegeerd.

Geertje 18 mei 2006 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1713452)

Probeer dat maar eens. Als je geen drukkingsgroep achter je staan hebt is dat niet zo gemakkelijk. En nu spreek ik uit ervaring. :?

Boadicea 18 mei 2006 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1713610)
Probeer dat maar eens. Als je geen drukkingsgroep achter je staan hebt is dat niet zo gemakkelijk. En nu spreek ik uit ervaring. :?

Ik deel die ervaring.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be