![]() |
Uit het leven gegrepen. In de plaatselijke winkel.
Daarjuist moesten we in de plaatselijk supermarktje zijn, zo’n uit de kluiten gewassen kruidenier. Daar stond een al iets oudere man redelijk boos zijn verhaal te doen over wat hij dacht van dit beleid. Hijzelf was ook duivenmelker en ergens in de prov. Antwerpen is blijkbaar een oudere man (ook duivenmelker) veroordeeld voor racisme en beloond met 6 maand effectief en 1600€ boete. Omdat hij bij het buiten komen van het duivenmelkerslokaal naar zijne maat om te lachen riep “vuile terrorist ga naar uw eigen land”. Zijn maat was nog niet eens een allochtoon. Maar waarschijnlijk hebben verkeerde mensen dat gehoord. In ieder geval hij is veroordeeld.
Hij fulmineerde nog dat een allochtone overvaller die 2 gewapende overvallen had gepleegd terug naar huis mocht omdat er geen plaats in de gevangenis was. En daar kon die zich serieus over opwinden. En ik geef hem geen ongelijk. Hoe dat die misdrijven en dat racisme juist in elkaar zit weet ik niet. Wat mij verbaasde was dat in een klein dorpje zoals hier de mensen ook niet meer zwijgen. Het komt hun duidelijk de strot uit. En de man kreeg van iedereen gelijk, mensen begonnen te praten dat het allemaal te ver gaat dat het heel schandalig is enz…… Zelfs in een boerengat zwijgen de mensen niet meer. Goe bezig paarse zwijnen, het Vlaams Belang heeft op deze manier geen affiches meer nodig. ![]() |
ah den truder, hier ook? pas op, hier ben ik niet de enigste linkse hé....
|
Citaat:
|
Heb je nog zo van die verhaaltjes?
|
Citaat:
Over het feit dat het voor de mensen de spuigaten uitloopt. |
Citaat:
|
Nog ene die het niet begrijpt. :roll:
Beati pauperses spiritu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hersenen zijn eigenlijk ook als een spier he - als men ze niet gebruikt dan wordt dat slap. gewoon kwestie van die spier opnieuw stapje bij stapje te trainen.
|
Citaat:
Zoveel domheid. :thumbsup: |
Truder als je in je openingspost niet rond de pot had gedraaid en meteen gezegd had dat het een hypothetisch verhaaltje was geweest dan zou ik je gelijk gegeven hebben. Dit soort nazipropaganda die eigen is aan het VB is echter het laagste van het laagste.
|
Citaat:
Buiten schelden en totaal off-topic reageren heb ik nog niets gehoord van u. Proficiat uw ouders zullen heel fier op u zijn. ;) Maar zoals ik al zei, doe gerust zo verder je bent goed bezig om het Vlaams Belang nog poulairder te maken bij de bevolking. :thumbsup: |
Citaat:
|
geeuw
|
Citaat:
|
Kan jij lezen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Miserabele poging om een "sensationeel" verhaaltje te vertellen. Zelfs het goedkoopste stationromannetje is beter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be