Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Kom eens uit je kot! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51016)

eno2 18 mei 2006 15:24

Kom eens uit je kot!

Kom eens uit je kot!
Een Vee-Vee-campagne (Verenigde Verenigingen).

Lovenswaardig, de mensen uit hun isolement halen.

Maar... als je geen geld hebt uit te geven aan sociaal verkeer?????

Dan: Terug in je kot....

King of beggars and fleas 18 mei 2006 15:30

idd eno zelfs sociaal contact daar moet je tegenwoordig tol voor betalen aan degene die de plaats waar jij sociaal contact wil hebben monopoliseerde.

maar anderzijds is het onze eigen schuld. Er zijn immers nog plekken en parken ed genoeg waar we gratis kunnen gaan zitten keuvelen.

in het dorp waar ik woon is het nog zo. de mensen zitten in de zomer buiten op straat. met een worstje erbij en een bakje bier, spelletje petanque spelen enzo.

eno2 18 mei 2006 16:00

Jamaar, ik ben nog in de club van de ouwe zotten, hoor, alles is daar gratis, behalve de condomen.

King of beggars and fleas 18 mei 2006 16:09

het vws eist overal en altijd gratis condomen ( af te halen in automaten die bvb aan elke kerk staan ) - er zijn nog teveel armen die louter wegens geen geld dingen doen waar ze later spijt van hebben.

Katun 18 mei 2006 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1713820)
idd eno zelfs sociaal contact daar moet je tegenwoordig tol voor betalen aan degene die de plaats waar jij sociaal contact wil hebben monopoliseerde.

Ik ben het volledig met je eens, maar ik woon in een provinciehoofdstad.

Niet iedereen kan nog zomaar op zijn gemak in een park zitten keuvelen. Als je er boven de 30, onaantrekkelijk, groot en dik uitziet misschien wel, m'n zus heeft nooit last. Maar als ik dan samen met m'n zus in het stad loop heb ik garantie weer prijs en komen ze weer op me af.

Bij mij komen groepjes negers altijd maar weer rondom mij heen draaien (ik heb een jonge blonde vriendin) en proberen met alle macht me ongemakkelijk te doen voelen en m'n lief intussentijd te imponeren met Puff Daddy-gedrag. En daarnaast heb je de gekende groepjes noord-afrikanen die met 5 �* 15 man al de rest van mijn gerief en goed humeur willen komen pikken.

Achja... Ieder heeft zo zijn persoonlijke kijk op de wereld. Die van mij en m'n zus die er nooit last van ondervindt- behalve als ze bij mij is- ligt ook vrij ver uiteen, maar ze begint nu ook langzaam in te zien dat de overvloed aan werkloze migranten een verschrikkelijk probleem vormen voor Vlamingen die van hun dag willen genieten.

Chipie 18 mei 2006 16:50

Sommigen zou men beter, uiteraard gratis, in een kot steken... :wink:

eno2 18 mei 2006 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Katun (Bericht 1713983)

Niet iedereen kan nog zomaar op zijn gemak in een park zitten keuvelen. Als je er boven de 30, onaantrekkelijk, groot en dik uitziet misschien wel, m'n zus heeft nooit last. Maar als ik dan samen met m'n zus in het stad loop heb ik garantie weer prijs en komen ze weer op me af.

Bij mij komen groepjes negers altijd maar weer rondom mij heen draaien (ik heb een jonge blonde vriendin) en proberen met alle macht me ongemakkelijk te doen voelen en m'n lief intussentijd te imponeren met Puff Daddy-gedrag. En daarnaast heb je de gekende groepjes noord-afrikanen die met 5 �* 15 man al de rest van mijn gerief en goed humeur willen komen pikken.
Ze zal je lichtelijk racistisch discours wat willen compenseren, je zus.
Psychologisch niet slecht bekeken.

Achja... Ieder heeft zo zijn persoonlijke kijk op de wereld. Die van mij en m'n zus die er nooit last van ondervindt- behalve als ze bij mij is- ligt ook vrij ver uiteen, maar ze begint nu ook langzaam in te zien dat de overvloed aan werkloze migranten een verschrikkelijk probleem vormen voor Vlamingen die van hun dag willen genieten.

eno2 18 mei 2006 16:53

Citaat:

King of beggars and fleas 18 mei 2006 16:55

Citaat:

mijn vriendin is ook blond en wordt ook regelmatig door vanalles en nog wat lastiggevallen. En het is waar dat in de stad erger is dan waar ik woon. En idd dat de meeste die haar in de stad lastigvallen een donkere huidskleur hebben. Maar als het hier karnaval is en iedereen heeft er enen te veel op dan doen vlamingen dat ook hoor. Mss kunnen we dat van die vlamingen beter verdragen ? in alle geval - moet je perse in die provinciehoofdstad blijven wonen ? Mij krijgen ze in alle geval met geen stokken de stad nog ooit in( tenzij voor een uitstapje dan of zo)

Katun 18 mei 2006 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 1714014)

Is een neger dan ook niet lichtelijk racistisch als hij enkel blonde stootjes wil ?

En ja, m'n zus is vrij geschokeerd van die vier keren dat het ons is voorgevallen en is sindsdien iets meer naar mijn mening gaan luisteren.

eno2 18 mei 2006 16:58

Ik heb de VeeVee niet nodig, om uit mijn kot te komen.
Er zijn genoeg gratis dingen te doen.
Maar als je je persé wil omringen met Vee, nou, dan betaal je mee.

Katun 18 mei 2006 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1714018)
mijn vriendin is ook blond en wordt ook regelmatig door vanalles en nog wat lastiggevallen. En het is waar dat in de stad erger is dan waar ik woon. En idd dat de meeste die haar in de stad lastigvallen een donkere huidskleur hebben. Maar als het hier karnaval is en iedereen heeft er enen te veel op dan doen vlamingen dat ook hoor. Mss kunnen we dat van die vlamingen beter verdragen ? in alle geval - moet je perse in die provinciehoofdstad blijven wonen ? Mij krijgen ze in alle geval met geen stokken de stad nog ooit in( tenzij voor een uitstapje dan of zo)

Ja ik kan het van een Vlaming wél verdragen omdat ik die goed kan inschatten en ik op gelijk niveau kan "concurreren", en me daar zelfs heel goed bij voel. Als een Vlaming een stap te ver gaat dan maak je hem dat duidelijk en dan zal hij daar een blauw gevoel aan overhouden, bij een kleurling mag ik niks zeggen of ik ben een racist en dan wordt het geen blauw gevoel maar blauwe plekken. Voor een kleurling maakt het trouwens niet uit of de blondjes al dan niet knap zijn en of er een aantrekkingskracht is omwille van haar persoonlijkheid: enkel de huidskleur lijkt te tellen ...

alberto 18 mei 2006 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1713820)
maar anderzijds is het onze eigen schuld.

Veel van die dingen waar mensen over zagen zijn dikwijls hun eigen schuld.

carlgustaaf 19 mei 2006 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1714018)

binnenkort, als de steden volzitten, komen die jongens ook nét naast u, op het vreedzame platteland leven

eno2 19 mei 2006 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 1714119)
Veel van die dingen waar mensen over zagen zijn dikwijls hun eigen schuld.

De climat-change, bv.

eno2 19 mei 2006 09:25

Als bos-duin- en strandzanger mag het Veevee eens naar een gratis optreden komen van mij -bij goed weer en liefst rond zonsondergang, dan voel ik mij het meest lyrisch.

Lof der Zotheid 19 mei 2006 11:12

Citaat:

Als je er boven de 30, onaantrekkelijk, groot en dik uitziet misschien wel, m'n zus heeft nooit last.

Ziet uw zus er dan groot, dik en onaantrekkelijk uit, en is ze boven de dertig8O ?

Jéhan 19 mei 2006 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1714794)
binnenkort, als de steden volzitten, komen die jongens ook nét naast u, op het vreedzame platteland leven[/b]

amaai, ik sidder ende beef.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be