![]() |
Battle of the Droge Moppen
OK, here's the deal. Welke van de 2 onderstaande moppen vinden jullie de beste?
1) Zit er een persoon te wachten op de bus. Zegt de buschauffeur: " Komt daar een keer af !" 2) zit een dom blondje voor de computer komt een ander dom blondje en vraagt "awel wa zijt ge aant doen?" die aan de computer zegt "ik heb juist een kast op ebay gekocht weet gij hoe ik die moet downloade?" |
De eerste is zalig :lol:
|
Die derde.
|
De eerste is inderdaad de beste.
:-) |
Citaat:
Citaat:
:-D Haha, ook grappig idd. Hoort meer in de domme-blondjes-moppen-rayon thuis. |
Flauwe mop, chapeau als ge er mee kunt lachen:
-Leerkracht: Klop de bordenwissers eens uit, er ligt te veel leerstof op. |
twee VB'ers staan voor een rood licht. plots wordt het groen.
zegt de ene VB'er 'het is groen', en de andere zegt 'een komkommer'. |
Citaat:
Maak er dan op z'n minst: "zegt de ene VB'er 'het is groen', en de andere zegt 'Vera Dua'." van... |
hoe vangt een VB'er een vogel?
hij gooit zijn kat in de lucht. doe me eens wat. |
Citaat:
|
waarom loopt marie rose morel altijd naar buiten als het bliksemt?
ze wil op de foto. |
Op een dag reed ik op de E17.
plots vertelden ze op de radio dat er 1 spookrijder was gesignaleerd op de E17, en dat we uiterst rechts moeten houden. Ik kan me niet van de indruk ontdoen, maar die 1 spookrijder klopt niet. Het waren er wel meer dan 1000. |
Wat is het Toppunt van Geduld?
Wachten op de terugkomst van Jezus... |
De jager vond een konijn maar dat konijn vond van niet.
|
Wat is het verschil tussen een krokodil?
Hoe groener, hoe sjakkosser. |
een man zonder armen ging een fiets kopen, zegt die verkoper 'is deze goed?' zegt die man zonder armen 'ja, maar die bel mag je eraf laten'.
|
Filip Dewinter laat een windje.
Zegt Frank Vanheke: "Oeepss we zitten in de verkeerde kamer" |
Een oorlogsverhaal..........
*Polen 1944*
De Duitse SS verzamelt alle dorpelingen een priester weet te ontsnappen, achterna gezeten door een jonge nazi. De priester loopt zich klem in een binnenplaats, er is geen hoop meer. De jonge nazi legt aan om te schieten..... Opeens verdonkert de lucht en een bulderende stem weerklinkt uit de hemel, "Stop ongelukkige, schiet niet, want deze jonge Pool wordt later Paus" "Ja Heer" , stamelt de jonge nazi" En ik ... ?" "Gij daarna" 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be