Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Songfestival en de EU. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51034)

Derk de Tweede 19 mei 2006 06:39

Songfestival en de EU.

Nederland en Belgie mogen niet meedoen aan de finale van het Eurovisie Songfestival.
De Nderlandse groep Treble en de Belgische zangers Kate Ryan waren zogenaamd niet opgewassen tegen de Oost-Europese kandidaten en de frauduleuze leiding van het songfestival.
Het songfestival is een voorproefje op wat ons in een uitgebreide EU te wachten staat: Totale EU-onderdrukking in een Europese dictatuur.
Nederland en Belgie zouden moeten stoppen met zowel het songfestival alsmede ook uit de EU stappen.

Antoon 19 mei 2006 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 1714850)
Nederland en Belgie mogen niet meedoen aan de finale van het Eurovisie Songfestival.
De Nderlandse groep Treble en de Belgische zangers Kate Ryan waren zogenaamd niet opgewassen tegen de Oost-Europese kandidaten en de frauduleuze leiding van het songfestival.
Het songfestival is een voorproefje op wat ons in een uitgebreide EU te wachten staat: Totale EU-onderdrukking in een Europese dictatuur.
Nederland en Belgie zouden moeten stoppen met zowel het songfestival alsmede ook uit de EU stappen.

Ik ben geen voorstander van een te grote uitbreiding van de E.U., en zeker geen grote fan van het Songfestival.

Maar wat jij hier neerpent is echte onzin.

parcifal 19 mei 2006 09:26

Derk maakt een graptjen, uiteraard. 8)

Lof der Zotheid 19 mei 2006 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1715011)

Ofwel is hij een slechte verliezer...8)

Geertje 19 mei 2006 11:21

België is terecht uitgeschakeld. Dit is het resultaat van onkunde bij de personen die haar begeleiden. De VRT en consoorten bestaat uit onbekwame klungels die denken dat ze iets weten van muziek maar eigenlijk enkel goed zijn om de wc's te kuisen van de artiesten.

Een pipo als Bart Peeters zou in een professionele omroep het enkel tot wc-madam kunnen schoppen.

Mitgard 19 mei 2006 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1715228)
België is terecht uitgeschakeld. Dit is het resultaat van onkunde bij de personen die haar begeleiden. De VRT en consoorten bestaat uit onbekwame klungels die denken dat ze iets weten van muziek maar eigenlijk enkel goed zijn om de wc's te kuisen van de artiesten.

Een pipo als Bart Peeters zou in een professionele omroep het enkel tot wc-madam kunnen schoppen.

zo, jouw darmen zijn ook weer schoon. :-P

Geertje 19 mei 2006 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1715245)
zo, jouw darmen zijn ook weer schoon. :-P

Als ik kan kappen op de rode burcht dan is mijn dag goed. ;-)

doggy 19 mei 2006 11:55

ik zie het al voor me in de geschiedenisboeken:
"Europese coup gestart op nichterig liedjesfestival"
:lol:

Geertje 19 mei 2006 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy (Bericht 1715303)
ik zie het al voor me in de geschiedenisboeken:
"Europese coup gestart op nichterig liedjesfestival"
:lol:

Ik moet toegeven, als je de klank afzet is eurosong best wel te genieten. De mooie kostuums, zoals die van Andorra die pruim ik wel.

FISHERMAN 19 mei 2006 13:12

Litouwen was de enige Oost-Europese act die op iets trok.('k weet wel nog nie of ze erdoor zijn, zoveel interesseert dat zottekot mij).

Derk de Tweede 19 mei 2006 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1715011)

Er zit wel degelijk een kern van waarheid in.8)

Pelgrim 20 mei 2006 17:46

ik moet den Derk toch steunen in deze zaak. Het neurosongfestival is zo verkocht als maar mogelijk is, en de EU is per definitie al een verkoop op zichzelf.

Noriko 20 mei 2006 23:01

Pfff, die dwaze monsters van Finland hebben gewonnen.

pinbag 20 mei 2006 23:11

yeeey finland heeft de neurosongfestival gewonnen.

Pelgrim 20 mei 2006 23:36

ja hey, waar het woord 'euro' in voorkomt kan je niet veel anders van verwachten he... :-D

Jazeker 21 mei 2006 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noriko (Bericht 1718457)
Pfff, die dwaze monsters van Finland hebben gewonnen.

En maar goed ook... we hebben al genoeg kaas hier. Mag ik hopen dat het wat dynamiek brengt in het muzieklandschap ?

Levertraan 21 mei 2006 01:27

Da lordi-wijf was wel geil.

Jazeker 21 mei 2006 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan (Bericht 1718568)
Da lordi-wijf was wel geil.

Op een doordeweeks eurosongfestivel zijn de maskers van Lordi gewoon al geil. Blij dat zij gewonnen hebben. Mogen we hopen dat er wat copycats komen volgend jaar.

lombas 21 mei 2006 08:21

Rammstein naar Eurosong!

:-D

Noriko 21 mei 2006 08:32

Pfff, iedereen kan dat, met dwaze maskers rondlopen en domme smoelen trekken, maar niet iedereen kan zingen, en dat konden zij ook niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be