Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   best wel laf, die boodschappendienst van Proximus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51052)

PollyCorrect 19 mei 2006 15:22

best wel laf, die boodschappendienst van Proximus

Heb jij dat nou ook?! Zit je rustig te tokkelen, of zionistische complotten voor te bereiden om de straten van Borgerhout en Molenbeek wat onveiliger te maken, en dan loop je naar de keuken en ziet je GSM knipperen.

Heeft iemand stiekem een bericht gelaten! :shock:
Zonder te bellen, direct op antwoordapparaat!
En dat is dan natuurlijk om een afspraak af te zeggen o.i.d., dus iets niet zo leuks waar ze liever niet direct voor willen spreken.

Hoe is het mogelijk, in dit tijdperk van COMMUNICATIE.

De huidige communicatiemiddelen, dat zijn vaak eigenlijk alibi's om NIET te hoeven communiceren.

:evil:

Proximus Shmoximus.

King of beggars and fleas 19 mei 2006 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 1715734)
De huidige communicatiemiddelen, dat zijn vaak eigenlijk alibi's om NIET te hoeven communiceren.

:evil:

Proximus Shmoximus.

idd - geef ik je gelijk in

PollyCorrect 19 mei 2006 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1715738)
idd - geef ik je gelijk in

:evil: ja toch?

Mambo 19 mei 2006 16:17

Antwoordservice uitschakelen, heb je dan geen reden meer om niet te hoeven te antwoorden. Veel leuker voor de bellers

King of beggars and fleas 19 mei 2006 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1715882)
Antwoordservice uitschakelen, heb je dan geen reden meer om niet te hoeven te antwoorden. Veel leuker voor de bellers

kan niet met een herlaadkaart. wel met een abbonement ;-) .

Mambo 19 mei 2006 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1715917)
kan niet met een herlaadkaart. wel met een abbonement ;-) .

Serieus?
Er zijn toch zo van die heel goedkope abonnementen vanaf 15€ en zo?
Kaarten lijken me nogal duur in gebruik.

King of beggars and fleas 19 mei 2006 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1716257)
Serieus?
Er zijn toch zo van die heel goedkope abonnementen vanaf 15€ en zo?
Kaarten lijken me nogal duur in gebruik.

aangezien ik op de zwarte lijst sta kan ik geen abbonement meer hebben. wat ik helemaal niet erg vind. zo n herlaadsysteem is bovendien niet duur. Tenzij je veel belt dan wel. Maar de meeste armen en collega s van de zwarte lijst gebruiken hun gsm enkel om bereikbaar te zijn ( vooral voor familie en goeie vrienden en ook voor de arbeidsmarkt, interim etc ) en mss wat te sms en maar niet zozeer om te bellen. als ik moet bellen ga ik naar de telefooncel en gebruik daar de protonkaart. En sinds internet moet ik helemaal nauwelijks nog bellen ;-) .

Mambo 19 mei 2006 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1716269)
aangezien ik op de zwarte lijst sta kan ik geen abbonement meer hebben. wat ik helemaal niet erg vind. zo n herlaadsysteem is bovendien niet duur. Tenzij je veel belt dan wel. Maar de meeste armen en collega s van de zwarte lijst gebruiken hun gsm enkel om bereikbaar te zijn ( vooral voor familie en goeie vrienden en ook voor de arbeidsmarkt, interim etc ) en mss wat te sms en maar niet zozeer om te bellen. als ik moet bellen ga ik naar de telefooncel en gebruik daar de protonkaart. En sinds internet moet ik helemaal nauwelijks nog bellen ;-) .

En dan heb je nog skype zelfs, helemaal gratis naar men zegt. Je moet ze wel langs beide kanten downloaden.
Vroeger kon je gratis bellen via een gewone telefoon. Je tikte de nrs in op de inlegtoets (maar je moest goed meetellen).
Er bestaan vast nog wel trucjes.

King of beggars and fleas 19 mei 2006 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1716279)
En dan heb je nog skype zelfs, helemaal gratis naar men zegt. Je moet ze wel langs beide kanten downloaden.
Vroeger kon je gratis bellen via een gewone telefoon. Je tikte de nrs in op de inlegtoets (maar je moest goed meetellen).
Er bestaan vast nog wel trucjes.

ja die telefoontruuk ken ik ook nog. Met messenger kan je trouwens ook gratis bellen he. hier te downloaden.

Supe®Staaf 20 mei 2006 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1716269)
als ik moet bellen ga ik naar de telefooncel en gebruik daar de protonkaart.

8O 8O 8O
Ik herinner me het tarief van telefooncellen, nog voor de invoering van de €uro:20 Bf. =0.50 €. 1 gesprekseenheid GSM:15 Bf.=0.39 €...........

King of beggars and fleas 20 mei 2006 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1716947)
8O 8O 8O
Ik herinner me het tarief van telefooncellen, nog voor de invoering van de €uro:20 Bf. =0.50 €. 1 gesprekseenheid GSM:15 Bf.=0.39 €...........

ik weet het ook niet precies maar als ik moet bellen dan is het meestal naar een overheidsdienst ofzo ivm vws en dus naar een vaste lijn. En naar een vaste lijn kost toch minder in een telefooncel dan met mijn gsm hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be