![]() |
best wel laf, die boodschappendienst van Proximus
Heb jij dat nou ook?! Zit je rustig te tokkelen, of zionistische complotten voor te bereiden om de straten van Borgerhout en Molenbeek wat onveiliger te maken, en dan loop je naar de keuken en ziet je GSM knipperen.
Heeft iemand stiekem een bericht gelaten! :shock: Zonder te bellen, direct op antwoordapparaat! En dat is dan natuurlijk om een afspraak af te zeggen o.i.d., dus iets niet zo leuks waar ze liever niet direct voor willen spreken. Hoe is het mogelijk, in dit tijdperk van COMMUNICATIE. De huidige communicatiemiddelen, dat zijn vaak eigenlijk alibi's om NIET te hoeven communiceren. :evil: Proximus Shmoximus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Antwoordservice uitschakelen, heb je dan geen reden meer om niet te hoeven te antwoorden. Veel leuker voor de bellers
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn toch zo van die heel goedkope abonnementen vanaf 15€ en zo? Kaarten lijken me nogal duur in gebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger kon je gratis bellen via een gewone telefoon. Je tikte de nrs in op de inlegtoets (maar je moest goed meetellen). Er bestaan vast nog wel trucjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner me het tarief van telefooncellen, nog voor de invoering van de €uro:20 Bf. =0.50 €. 1 gesprekseenheid GSM:15 Bf.=0.39 €........... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be