![]() |
HVT is een vuile seksist!
Velen benadrukken steeds het feit dat HVT een racist is. Ik niet. Zeggen dat hij een racist is, schept voor jezelf een beeld dat rassen bestaan, en daar geloof ik niet in. Ik meen best dat mensen anderen op hun uiterlijk, afkomst of overtuiging beoordelen, benadelen zelfs, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Niet iedereen kan op elke vrouw of man verliefd worden. Is een man racist omdat hij doodgewoon niet op Aziatische vrouwen valt? Het is een inhoudloze kwestie. Je vrienden kies je zelf, en dat doe je aan de hand van een aantal criteria, sommigen (waaronder ikzelf) doen dat zelfs louter op het gevoel. Dwing je jezelf mensen van bepaalde origine (ik spreek liever van etnieën dan van rassen) niet in je omgeving toe te laten, dan is dat pech voor jou.
Waarom benadrukt iedereen het woord "racist" en het begrip "racisme"? Ik kan het nauwelijks over mijn lippen krijgen. Het is, ik val in herhaling, weerom een inhoudloos begrip. Waarom benadrukt niemand dat HVT 3 leden van het vrouwelijk geslacht heeft neergeschoten? Is dat niet seksistisch? Er moét toch minstens één man bij zijn (zoals bij de lijsttrekkers). Had de politie hem nog niet snel even kunnen laten begaan, zodat een quotum bereikt kon worden? Want, eerlijk is eerlijk, hij discrimineert blijkbaar duidelijk vrouwen. |
Citaat:
zo. voor de rest maar slecht weer vandaag hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
straks is het dit: En schieten op mensen doet hij ook maar zoveel hij wil en dat rokers maar paffen zoals ze willen en dat alle niet-rokers de rokers dan maar murw slaan zoveel ze maar willen en dat iedereen mijn ideeën maar lulkoek vindt zoveel ze willen en laat mij alsjeblief gerust: zoals IK het wil |
Lombas moet op Google eens "mensenrassen" ingeven...
Dan heeft hij lektuur voor de rest van de nacht over iets dat niet bestaat. :lol: |
Citaat:
Maar de dader heeft WEL gezegd dat hij bewust op allochtonen geschoten heeft (vandaar dat men hem racistisch noemt) en NIET dat hij doelbewust op vrouwen heeft geschoten (waardoor men hem terecht seksistisch zou kunnen noemen, maar daarover heeft hij nog niets gezegd). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het doet er misschien wel toe wie hij heeft doogeschoten om zijn daad te begrijpen. En dan is het misschien relevant dat hij net drie mensen van het vrouwelijk geslacht heeft doodgeschoten. Ik denk trouwens dat een psycholoog (Adriaensens?) op televisie heeft beweerd dat deze keuze vermoedelijk niet toevallig was. |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit bestonden er een pak mensenrassen. Sommige onderzoekers menen dat de laatste misschien zelfs slechts honderd jaar geleden uitstierf: de recent ontdekte homo floresiensis. Maar de neanderthaler, homo habilis, &c zijn allemaal uitgestorven. De homo sapiens is het enige ras, species, binnen het genus van "homo". De subspecies "homo sapiens sapiens" wordt vaak verwaarloosd. |
Citaat:
Maar ik denk nu wel het voorrecht ligt bij diegene die niét neergeschoten wordt. |
Citaat:
2. De vraag is of de mens eenmaal is ontstaan en zich ontwikkeld heeft (mono-) of meermalen is ontstaan (polygenese) De huidige ontwikkelingen op het gebied van de genetica lijken die tweede these te bevestigen. In mensentaal betekent dit dat de verschillende etnieën geen varianten zijn op één soort maar rassen in de ware zin. En al de rest is pseudowetenschappelijk gezwets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be