![]() |
Vlaams belanger vermoordt zwarte jongen
Het VB is nu ook actief in Londen.
Ten noordweste ervan, is een zwarte jongen van 15 doodgestoken op school. Hij wou tussen komen in een schermutseling en kreeg een dodelijke messteek toegediend. Het onderzoek moet de juiste toedracht nog uitwijzen, maar naar alle waarschijnlijkheid zou de moordenaar een man zijn met extreem rechtse ideeën. Een Vlaams Belanger dus. De zoveelste racistische moord. http://www.vtm.be/webtext/png/vtm/122_1.png Vwalla, Yves Desmet hou uw pen nog maar even warm om op het VB in te hakken. Wat ik vooral wil aantonen is dat ook in andere Europese steden allochtonen het slachtoffer zijn van 'zinloos' geweld. Ondanks dat er daar GEEN 'HAATZAAIENDE' VLAAMS BELANG bestaat. !!! Hoe zou dat toch komen????? |
er zijn geen extreem-rechtse partijen in londen?
|
Citaat:
En was hij niet tussen gekomen was hij volgens Danneels en Verhofstadt een ''onverschillige''. |
lol
|
Ik dacht dat de moordenaar een Somaliër was.
|
Citaat:
Citaat:
|
Het VB heeft vooral elk mogeliojk excuus vandoen om zich in de slachtofferrol te kunnen wentelen.
MP3-moord in Brussel: geef ons wapens schietpartij in ANtwerpen: wij worden geviseerd moordpartij in Londen: wij gaan geviseerd worden. de Titanic die zinkt: Karel Dillen was aan boord. |
Jammer dat m'n daar nu zo cynisch begint over te doen over die moord... tja...
|
Citaat:
|
in opmars
Citaat:
|
Die tyfoons in China ook... één grote samenzwering, ik zweer het! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
indien hier geen stemplicht was, dan was het hier ook niet meer zaaks dan wat sinds een paar eeuwen bestaande extreem vlaams nationalisten en de racisten die wel willen gaan stemmen... en intussen vinden hierdoor hier enkele tientallen onbenullen een job in het parlement... of kunnen enkelen zich affirmeren in een gemeente... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be