![]() |
duveltje382 beschuldigd van dubbele moord!!
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...t/index.shtml#
"Ook de VB-kiezers zijn verantwoordelijk" vr 19/05/06 - Niet alleen de extreemrechtse partij Vlaams Belang is verantwoordelijk voor het klimaat van racisme, ook de kiezers van die partij zijn medeverantwoordelijk. Die opmerkelijke uitspraak komt van minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (VLD). Die zei het een en ander in het Canvas-programma Morgen beter. ![]() Volgens De Gucht zijn de kiezers van Vlaams Belang medeverantwoordelijk voor wat die partij doet in de maatschappij. Ze vereenzelvigen zich met de ideologie, vindt De Gucht. "Je kan niet vrijblijvend stemmen voor zo'n partij. Als je daarvoor stemt, ben je eigenlijk ook verantwoordelijk voor wat die partij doet, en voor wat die partij aanricht in die maatschappij." De kiezers van Vlaams Belang zijn het eens met het racistische discours, zegt hij. "Het is te gemakkelijk om te zeggen dat er mensen zijn die zich racistisch opstellen en daarom voor Vlaams Belang stemmen, en daarnaast kiezers die ervoor stemmen omdat ze tegen het systeem zijn." Volgens De Gucht stemmen ook die mensen voor Vlaams Belang omdat ze niet veel problemen hebben met het racistische discours van de partij. Bron VRT Ja nu ben ik al verantwoordelijk voor die moorden vogens De Gucht,dus als ik geen VB zou stemmen dan was er geen probleem met extreem rechtse rakkers:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mij betreft moet je niet meer posten in die topic,ik heb in dit draadje mijn laaste post gezet:evil:
|
*knip*
Hou het on-topic aub. mvg, Arnold. |
idd VB kiezers zijn ook medeschuldig. Ze jutten elkaar meer en meer op. Bij sommige mensen gaat dat dan zo ver, dat ze mensen beginnen te vermoorden.
Er moet een eind gemaakt worden aan het VB voor er nog meer slachtoffers vallen |
Citaat:
|
Citaat:
Het is erg gesteld met het VB. Als ze zo voort doen gaat het nog eindige gelijk de NSDAP Weg met het VB |
Citaat:
|
Citaat:
|
de dader was een extreem rechtse...
ken jij een meer extreem rechtse belgische politieke partij dan het VB ? |
Waarom denk je dat de familie van het slachtoffer in a'pen geen steun van het VB wou?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een stomme discussie begin jij nu weer. Links rechts boven onder. Als je naast de kwestie wil lullen ga je maar naar K&K ofzo. Het punt is dat de moordenaar uit een racistisch milieu komt. Zijn familie "gelooft" in de VB ideologie die mr. Paul Beliën zo plastisch uitdrukte na de moord op Joe. |
idd, ik denk dat het Vb voor veel mensen nu wel heeft afgedaan hoor.
Natuurlijk zijn er nog altijd mensen die hun oogkleppen blijven houde en op het VB blijven stemmen.. Achja, simpele zielen zijn er overal.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be