Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   duveltje382 beschuldigd van dubbele moord!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51083)

duveltje382 20 mei 2006 06:30

duveltje382 beschuldigd van dubbele moord!!

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...t/index.shtml#
"Ook de VB-kiezers zijn verantwoordelijk"

vr 19/05/06 - Niet alleen de extreemrechtse partij Vlaams Belang is verantwoordelijk voor het klimaat van racisme, ook de kiezers van die partij zijn medeverantwoordelijk.

Die opmerkelijke uitspraak komt van minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (VLD). Die zei het een en ander in het Canvas-programma Morgen beter.

(foto VRT)

Volgens De Gucht zijn de kiezers van Vlaams Belang medeverantwoordelijk voor
wat die partij doet in de maatschappij. Ze vereenzelvigen zich met de ideologie, vindt De Gucht.
"Je kan niet vrijblijvend stemmen voor zo'n partij. Als je daarvoor stemt, ben je eigenlijk ook verantwoordelijk voor wat die partij doet, en voor wat die partij aanricht in die maatschappij."
De kiezers van Vlaams Belang zijn het eens met het racistische discours, zegt hij.
"Het is te gemakkelijk om te zeggen dat er mensen zijn die zich racistisch opstellen en daarom voor Vlaams Belang stemmen, en daarnaast kiezers die ervoor stemmen omdat ze tegen het systeem zijn."
Volgens De Gucht stemmen ook die mensen voor Vlaams Belang omdat ze niet veel problemen hebben met het racistische discours van de partij.
Bron VRT

Ja nu ben ik al verantwoordelijk voor die moorden vogens De Gucht,dus als ik geen VB zou stemmen dan was er geen probleem met extreem rechtse rakkers:roll:

strijder 20 mei 2006 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1716941)

vr 19/05/06 - Niet alleen de extreemrechtse partij Vlaams Belang is verantwoordelijk voor het klimaat van racisme, ook de kiezers van die partij zijn medeverantwoordelijk.

Die opmerkelijke uitspraak komt van minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (VLD). Die zei het een en ander in het Canvas-programma Morgen beter.

(foto VRT)

wat die partij doet in de maatschappij. Ze vereenzelvigen zich met de ideologie, vindt De Gucht.
"Je kan niet vrijblijvend stemmen voor zo'n partij. Als je daarvoor stemt, ben je eigenlijk ook verantwoordelijk voor wat die partij doet, en voor wat die partij aanricht in die maatschappij."
De kiezers van Vlaams Belang zijn het eens met het racistische discours, zegt hij.
"Het is te gemakkelijk om te zeggen dat er mensen zijn die zich racistisch opstellen en daarom voor Vlaams Belang stemmen, en daarnaast kiezers die ervoor stemmen omdat ze tegen het systeem zijn."
Volgens De Gucht stemmen ook die mensen voor Vlaams Belang omdat ze niet veel problemen hebben met het racistische discours van de partij.
Bron VRT

Ja nu ben ik al verantwoordelijk voor die moorden vogens De Gucht,dus als ik geen VB zou stemmen dan was er geen probleem met extreem rechtse rakkers:roll:

Minister de klucht heeft nog meer dwaas heden en leugens verteld,zo liet hij uit schijnen dat het Vlaams Belang alle overheden gewapend moesten rond lopen?gewoon door de term gewapend bestuur te misbruiken,nog tans komt deze term uit zijn eigen partij en werd namelijk gebruikt door schepenen grootjans in het bestuurs akkoord van antwerpen.Maar deze term betekend niet dat alle bestuursleden in antwerpen gewapend gaan rond lopen.Maar dat de openbare diensten ,zoals politie,dienst vreemdelingen zaken,financien,enzvoort zouden samen werken en niet tegen elkaar zo als het nu veelal gebeurt ook het gerecht moet mee werken en niet de aan gebrachte zaken seponeeren[SIZE=4].dit betekend gewapend bestuur gewapend zijn tegen de misdaad [SIZE=2]niets meer of niets minder ook de pers is schuldig in het versprijden van deze leugen over het Vlaams Belang:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: [/SIZE][/SIZE]

Jampie 20 mei 2006 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1716941)

(foto VRT)

Bron VRT

En kan je nu ook eens citeren waar hij zegt dat de VB-stemmers verantwoordelijk zijn voor de moord.

duveltje382 20 mei 2006 10:25

Wat mij betreft moet je niet meer posten in die topic,ik heb in dit draadje mijn laaste post gezet:evil:

Levertraan 20 mei 2006 10:31

*knip*

Hou het on-topic aub.

mvg,
Arnold.

Duvelke 20 mei 2006 10:33

idd VB kiezers zijn ook medeschuldig. Ze jutten elkaar meer en meer op. Bij sommige mensen gaat dat dan zo ver, dat ze mensen beginnen te vermoorden.
Er moet een eind gemaakt worden aan het VB voor er nog meer slachtoffers vallen

strijder 20 mei 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1717225)
idd VB kiezers zijn ook medeschuldig. Ze jutten elkaar meer en meer op. Bij sommige mensen gaat dat dan zo ver, dat ze mensen beginnen te vermoorden.
Er moet een eind gemaakt worden aan het VB voor er nog meer slachtoffers vallen

Waar jutten ze elkaar op????Demensen zijn gewoon het pamperbeleid moe waar onze sociaale zekerheid onder leid word er steeds meer subsiedies en projecten van de allogtone minderheid uit de grond gestapt.De gewoone vlaming is dat kotsbeu:|

Duvelke 20 mei 2006 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijder (Bericht 1717429)
Waar jutten ze elkaar op????Demensen zijn gewoon het pamperbeleid moe waar onze sociaale zekerheid onder leid word er steeds meer subsiedies en projecten van de allogtone minderheid uit de grond gestapt.De gewoone vlaming is dat kotsbeu:|

en omdat ze het kotsbeu zijn, vermoorden ze maar wat allochtonen e:x
Het is erg gesteld met het VB. Als ze zo voort doen gaat het nog eindige gelijk de NSDAP
Weg met het VB

TC 20 mei 2006 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1717899)
Het is erg gesteld met het VB. Als ze zo voort doen gaat het nog eindige gelijk de NSDAP
Weg met het VB

Wat een belachelijke veralgemening. Kom eens terug als je serieuze argumenten hebt.

strijder 20 mei 2006 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1717899)
Weg met het VB

welke Vlaams Belanger vermoorde een allochtoon???????:oops: U verspreid bewust leugens er zijn meer belgen vermoord door allochtonen dan anders om:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Duvelke 20 mei 2006 18:25

de dader was een extreem rechtse...
ken jij een meer extreem rechtse belgische politieke partij dan het VB ?

Duvelke 20 mei 2006 18:26

Waarom denk je dat de familie van het slachtoffer in a'pen geen steun van het VB wou?!

strijder 20 mei 2006 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1718124)
de dader was een extreem rechtse...
ken jij een meer extreem rechtse belgische politieke partij dan het VB ?

de dader was geen lid van het Vlaams Belang of een andere rechtse klub U klets maar wat raak:oops: :oops: :oops: :oops:

Griffin 20 mei 2006 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijder (Bericht 1718130)
de dader was geen lid van het Vlaams Belang of een andere rechtse klub U klets maar wat raak:oops: :oops: :oops: :oops:

Ah dus als ik geen lid ben van een politieke partij dan heb ik geen ideologische overtuiging? :lol:

strijder 20 mei 2006 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1718126)
Waarom denk je dat de familie van het slachtoffer in a'pen geen steun van het VB wou?!

wel licht in het oor gefluistert door een of ander links invidu:? :?

strijder 20 mei 2006 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1718132)
Ah dus als ik geen lid ben van een politieke partij dan heb ik geen ideologische overtuiging? :lol:

waar staat dat hij kan even goed links zijn zoals hitler die was ook links :-o :-o :-o

Griffin 20 mei 2006 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijder (Bericht 1718138)
waar staat dat hij kan even goed links zijn zoals hitler die was ook links :-o :-o :-o

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Wat een stomme discussie begin jij nu weer. Links rechts boven onder. Als je naast de kwestie wil lullen ga je maar naar K&K ofzo.

Het punt is dat de moordenaar uit een racistisch milieu komt. Zijn familie "gelooft" in de VB ideologie die mr. Paul Beliën zo plastisch uitdrukte na de moord op Joe.

Duvelke 20 mei 2006 18:37

idd, ik denk dat het Vb voor veel mensen nu wel heeft afgedaan hoor.

Natuurlijk zijn er nog altijd mensen die hun oogkleppen blijven houde en op het VB blijven stemmen..
Achja, simpele zielen zijn er overal....

strijder 20 mei 2006 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1718153)
idd, ik denk dat het Vb voor veel mensen nu wel heeft afgedaan hoor.

Natuurlijk zijn er nog altijd mensen die hun oogkleppen blijven houde en op het VB blijven stemmen..
Achja, simpele zielen zijn er overal....

Mischien word het tijd dat jij die oogkleppen dan eindelijk eens afzet!!waar waren u reacties na de moord op Glenn Wijnants vermoord door alloctonen!! mischien bent u inderdaad simpel van geest en dan kan ik u echt niets kwalijk nemen in dien dit het geval dan zeg ik sorry:roll: :lol:

strijder 20 mei 2006 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1718146)
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Wat een stomme discussie begin jij nu weer. Links rechts boven onder. Als je naast de kwestie wil lullen ga je maar naar K&K ofzo.

Het punt is dat de moordenaar uit een racistisch milieu komt. Zijn familie "gelooft" in de VB ideologie die mr. Paul Beliën zo plastisch uitdrukte na de moord op Joe.

wie zegt dat hij zelf in het Vlaams Belang geloofde en niet in spa????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be