![]() |
Schoolreisjes naar Mekka razend populair in Nederland
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zeikerds en profiteurs, dat zijn het, van de eerste tot de laatste. |
Gaat onze geldverbrander VDB dat ook voor de kleuterschooltjes in Vlaanderen organiseren om de "achterstand" weg te werken?
|
Ik zou met plezier reizen naar Mekka, of elders,organiseren.Maar wél enkel richting, een terug-ticket zou er niet bijzijn...enn de Europese papieren levert men in bij aankomst, en die worden onmiddellijk vernietigd.
|
Ik zou met plezier reizen naar Mekka, of elders,organiseren.Maar wél enkel richting, een terug-ticket zou er niet bijzijn...en de Europese papieren levert men in bij aankomst, en die worden onmiddellijk vernietigd.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
De ene net organiseert reisjes naar mekka, de andere naar lourdes.
Wat is het probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De arme islamieten zijn allemaal onderdrukt door wereldmacht israel, gesteund door de USA!
Stop de onderdrukking van Allah! Allemaal naar de Hak Bar! Saoedie Arabie heeft het, in tegenstelling tot Amerika, goed met ons voor! Links moet De Arabische Liga steunen om meer voet aan de grond te krijgen in Europa!! De islam is slechts een minderheid en dat is niet goed! ![]() bron: www.monde-diplomatique.fr |
Citaat:
Zelfs ik ben in het Vaticaan geweest. En ik ben toch 0% katholiek. Vond het leuk om er veel joden met keppeltjes op te zien wandelen, ook allemaal toeristen (en zionistische complottenbouwers natuurlijk - om de wereld te veroveren) :lol: |
Citaat:
April 6, 1990: Arafat meets with Pope John Paul II in Vatican City. ![]() |
gadverdamme, nu is mijn eetlust weer over, sodoirt..
wel goed voor het lente dieet :? |
Citaat:
Hoe ben ik daar dan binnen geraakt vorig jaar? En zelfs twee keer? |
En ook nog dit :
Saudi-Arabië heeft ernstigste christenvervolging Maar dat is voor de moslims in Nederland geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Het enige verschil die ik hier zie is dat de eene een lelijkerd is dan de andere.:-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be