Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Belgische Kim Clijsters is nr.1 van de wereld !!! Hoera !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5114)

Groen Valkje 10 augustus 2003 23:04

[size=7]Proficat KIM !!!

leve België !!![/size]

Dimitri 10 augustus 2003 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
leve België !!!

Anti-fascisten die nationalistische berichten posten?! 8O :?

Rare jongens, die Belgen... :roll: :wink:

michr.oscoop 10 augustus 2003 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:

leve België !!!

Het is idd kul. Soetkin Collier werd afgeslacht door de roden omdat haar vader de Vlaamse Leeuw openhield. Ze was nochtans uiterst capabel om Vlaanderen te vertegenwoordigen op het Eurovisie songfestival.
Ik hoop dat la Cleijsters eens wordt lastig gevallen door Marokkanen en dat in de pers uitspreekt, dan heeft ze er ineens gelegen voor het Rode Valkje.

alpina 10 augustus 2003 23:23

Wat heeft Belgie nu toch in godsnaam te maken met een tennisoverwinning? Probeer politiek er nu eens voor 1keer buiten te houden als het even kan!! Ik sta hier toch ook niet leve Vlaanderen te roepen omdat Klijsters, die toevallig in Limburg is geboren op nummer1 staat?!

Twocount 10 augustus 2003 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:

leve België !!!

Het is idd kul. Soetkin Collier werd afgeslacht door de roden omdat haar vader de Vlaamse Leeuw openhield. Ze was nochtans uiterst capabel om Vlaanderen te vertegenwoordigen op het Eurovisie songfestival.
Ik hoop dat la Cleijsters eens wordt lastig gevallen door Marokkanen en dat in de pers uitspreekt, dan heeft ze er ineens gelegen voor het Rode Valkje.

Jawel, er moeten toch weer Marrokanen worden bijbetrokken bij dit in feite niet politiek nieuws!!
On-ge-looflijk!!!

Truder 10 augustus 2003 23:36

</img>

stijnVL 11 augustus 2003 06:22

Kim houdt meer van Limburg en Vlaanderen dan van België.

Niet zonder reden zette ze haar kribbel op een van de Vlaanderen Vlagt attributen...

Rood Valkje, doe geen moeite: Kim is een Vlaamse punt uit.

Raf 11 augustus 2003 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL

Niet zonder reden zette ze haar kribbel op een van de Vlaanderen Vlagt attributen...

Is DAT nu het ultieme bewijs dat Kim een "Vlaamsche" is? Als iemand haar de gemeentelijke vlag van Zichem-Zussem-Bolder presenteert, zal ze die wellicht met evenveel toewijding handtekenen. Denk je dat ze daarom voorvechtster is van de strijd voor onafhankelijkheid van Zichem-Zussem-Bolder?

stijnVL 11 augustus 2003 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Is DAT nu het ultieme bewijs dat Kim een "Vlaamsche" is? Als iemand haar de gemeentelijke vlag van Zichem-Zussem-Bolder presenteert, zal ze die wellicht met evenveel toewijding handtekenen. Denk je dat ze daarom voorvechtster is van de strijd voor onafhankelijkheid van Zichem-Zussem-Bolder?

Neen Raf in tegenstelling tot anderen, ben ik niet geheel achterlijk...

Soit Kim heeft al vaker met mensen van VL2 gesproken en uit het enthousiasme van die gesprekken leidt ik af dat ze een Vlaamse en geen Belgische is.

Raf 11 augustus 2003 07:42

Citaat:

Citaat:

Neen Raf in tegenstelling tot anderen, ben ik niet geheel achterlijk...

Met die Flaminganten hier op het forum weet je maar nooit... :wink:

Citaat:

Soit Kim heeft al vaker met mensen van VL2 gesproken en uit het enthousiasme van die gesprekken leidt ik af dat ze een Vlaamse en geen Belgische is.

Uit het feit dat ze zich enthousiast door de koning liet kussen, leid ik dan weer af dat ze een koningsgezinde Belgische is...

Uit beide conclusies samen, zou iemand anders dan weer kunnen afleiden dat het haar in feite allemaal geen bal kan schelen, zoals dat wellicht ook voor de meerderheid der Belgen het geval is...

Uit al het bovenstaande leid een nuchter mens allicht af dat het onzin is om uit onbetekende dingetjes - zoals een handtekening op een vlag of een zoen op de wang van een koning - onwrikbare conclusies te trekken.

stijnVL 11 augustus 2003 07:47

Citaat:

Uit al het bovenstaande leid een nuchter mens allicht af dat het onzin is om uit onbetekende dingetjes - zoals een handtekening op een vlag of een zoen op de wang van een koning - onwrikbare conclusies te trekken.

Daartoe zou je natuurlijk zelf eens met Kim en haar vader overigens ook moeten gaan spreken. Misschien toch es doen, het is een aanrader :P

wardje 11 augustus 2003 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Ik hoop dat la Clijsters eens wordt lastig gevallen door Marokkanen en dat in de pers uitspreekt, dan heeft ze er ineens gelegen voor het Rode Valkje.

Als alles es moest waar worden waar jij op hoopt :roll:

Twocount 11 augustus 2003 08:33

Citaat:

Citaat:

En wie heeft er aan haar sponsor speciaal gevraagd om een Belgische outfit te maken voor als ze de Fedcup speelt, idd, Kim Clijsters. Dus dat van die vlag wil helemaal niet zeggen dat ze anti-Belgisch zou zijn!!

Celebfin 11 augustus 2003 08:57

Alle succesvolle, BELGISCHE sportlui zijn voort behoud van België.Wees daar maar zeker van. tbeste voorbeeld is de beste sporter ooit Eddy Merckx.
Ik vind de prestratie van Clijsters fantastisch, maar wat heeft dat met politiek te maken. Sport en politiek zijn compleet verschillende disciplines.
Laat uw Vlaamse frustraties toch eens weg.

numarx 11 augustus 2003 09:01

Stop es allemaal met zagen over politiek en wees blij voor dat meisje.

Binnenkort is ze trouwens Australische, kan je heel deze discussie vergeten.

Twocount 11 augustus 2003 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx

Wie zegt dat?? Ze heeft net een huis gebouwd in Bree, dat australische zal nog niet voor direct zijn :)
Mss wordt Hewitt wel een nieuwe Belg! :D

thePiano 11 augustus 2003 09:16

Citaat:

Ha ha LOL :D

jan hyoens 11 augustus 2003 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twocount
Citaat:

Wie zegt dat?? Ze heeft net een huis gebouwd in Bree, dat australische zal nog niet voor direct zijn :)
Mss wordt Hewitt wel een nieuwe Belg! :D

Mocht ik kiezen tussen Australië en België, ik zou het wel weten!

Calle 11 augustus 2003 09:32

Citaat:

[size=7]Proficat KIM !!!

leve België !!![/size]

Zelfstandigen moeten betalen, maar mensen die 4 miljoen belgische frankskes krijgen voor 2 uurtjes te tennissen zijn helden ? Goed bezig Valkje.

Vlieg maar rustig verder.

numarx 11 augustus 2003 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Mocht ik kiezen tussen Australië en België, ik zou het wel weten!

...dan nog hopen dat ze daar geen immigratiestop afkondigen natuurlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be