| Gorefest |
21 mei 2006 21:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
(Bericht 1719869)
dat is toch gezegd geweest?
|
Er is wel veel gezegd geweest den laatste tijd..
Dat vind ik precies nergens terug bij andere kranten?
Allleen bij de De Morgen vind ik 3 versies terug dat na een vechtpartij getuigen zagen hoe een grote blonde met drie anderen racistisch begonnen te schelden over een gebroken autoruit en dat-ie daarna op een boot sprong om te vluchten waarna ze een plons hoorden. Er waren geen uiterlijke tekenen van geweld gevonden :roll: Wat er precies gebeurd is dat moet het onderzoek nog uitwijzen. Is dat nu al gebeurd dan?
Ze hoorden en zagen wel veel om uiteindelijk niet te zien wat er gebeurde.
Het past wel goed in het rijtje van een dossier van De Morgen: Racisme anno 2006.
"Op een periode van amper twee weken tijd werd België tot vier keer toe opgeschrikt door racistisch geweld. Een zwarte Parijzenaar kwam in een coma terecht nadat hij door drie skinheads werd aangevallen. In Antwerpen trok een dolle schutter met extreem-rechtse sympathieën door de stad en vermoordde een zwarte zwangere vrouw en een tweejarige kleuter; een Turkse vrouw die ook door hem beschoten werd, belandde zwaargewond in het ziekenhuis. Diezelfde week werd bovendien brand gesticht bij een Marokkaans gezin uit Kortrijk en verdronk een Marokkaanse jongen uit Antwerpen op verdachte wijze in de Schelde. Waarschijnlijk werd hij door blanke discotheekgangers in het water geduwd."
Waarschijnlijk.. is 50% van bovenvernoemde racistisce feiten een beetje veel bijgepeperd :twisted: waarschijnlijk betreft het een ruzie met grote blonde discotheekgangers met allemaal een gebroken ruit die hem in het water duwde waarna hij op een boot sprong om daarna met een grote plons in de Schelde te springen om te ontsnappen aan zijn vermoedelijke belagers van het racistisch dreigement van 1 mei.
..ofzoiets
Nu zie ik ook uit welke bron die zwangere vrouw komt.
Alweer een puntje bij in de score van deze thread
|