![]() |
Ideeën voor het Songfestival 2008?
Vlaanderen doet immers niet mee in 2007. Wallonië wel en die doen dat meestal beter dan wij, laat ons dus niet moeien.
Het is duidelijk dat het afgeborstelde meisje met de ABBA popsong en de schuddende kont niet meer werkt. Serge Quisquater zegt het goed als hij zegt dat we iets moeten sturen dat opvalt. Welke excentrieke suggesties heeft u om Vlaanderen in 2008 te doen winnen? |
![]() Eerste suggestie: Helmut Lotti met "bevallig" achtergrondkoortje. |
Bweurk!!!!!!!
|
Of:
![]() |
![]() |
belgian asociality
|
Citaat:
|
ik vind dat we zita swoon moeten sturen.
en dat is dus een serieuze reply, eigenlijk. |
Citaat:
|
Raymond van het Groenewoud :mrgreen:
|
Boer Charel...
|
Hoe noemen die twee nu weer van Idool, Carina en... ?
|
![]() |
Aangezien blotte billen en Oost-Europa tegenwoordig belangrijker zijn dan de muziek:
![]() |
Admiral Freebee!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het volledig eens met het opiniestuk dat baarle hier geplaatst heeft. Ik werd er overigens ook bijna ziek van als ik de media (en Kate) bezig hoorde de laatste weken, arrogant overtuigd van een eerste plaats.
Ergens vind het geen slechte zaak dat ze eruit gebonjourd werd tijdens de halve finale, het zet ze nog eens met beide voeten op de grond. Kate is een goede zangeres, maar toen ik haar live bezig hoorde had ik eender zoiets van "dat mens zingt vals". |
Citaat:
De madam met de vlammende microfoonstatieven, professionele dansers en een kleed van €14000 vindt dat het allemaal te veel show is :roll: |
Arno in pamper
of serieus : Arno zonder pamper |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be