|  | 
| 
 Filmmaker Bucquoy opgepakt na mislukte bestorming paleis [SIZE=3]Filmmaker Bucquoy opgepakt na mislukte bestorming paleis[/SIZE]  De omstreden filmmaker Jan Bucquoy heeft zondagnamiddag geprobeerd om het Koninklijk Paleis in Brussel te bestormen. Hij wilde zo een staatsgreep plegen. De politie was echter verwittigd en kon Bucquoy meteen onderscheppen. Hij geraakte nauwelijks in de buurt van het Paleis en werd administratief aangehouden. Bucquoy stapte met een aantal sympathisanten van het Paleizenplein richting Paleis, maar botste op Brusselse politieagenten. Na wat gepraat, probeerden Bucquoy's medestanders door een barrière van de politie te geraken. Ze geraakten niet verder dan een aantal meters. Bucquoy was met zijn (mislukte) bestorming van het Koninklijk Paleis niet aan zijn proefstuk toe. Vorig jaar probeerde hij net dezelfde stunt uit te halen. (Belga 20:51) bron: de morgen online | 
| 
 Was hij geen mededinger van Feremans voor het Spirit voorzittersschap? ;-) | 
| 
 een staatsgreep zou anders wel eens leuk zijn :-( | 
| 
 Dacht hij dat hij en zijn bierbuik dik genoeg waren om het hoorapparaat van Albert te vertrappelen? Volgens mij heeft dit toch een grote koetjes en kalfjes waarde :P | 
| 
 paola is de koe, albert het kalf? | 
| 
 En Bucquoy de kobi. | 
| 
 Citaat: 
 Er woont er dan toch nog éne met ballen aan zijn lijf in den Belziek. Toch eigenaardig dat de politie nu wel ter plaatse was en toen dat Turks grietje moest bewaakt worden, lagen ze allemaal te slapen. Terwijl dat Turks grietje net een iets groter gevaar vormt dan Jan Bucquoy. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Ja lap, nu heb ik goesting in frietkot. | 
| 
 Wat de mensen allemaal doen tegenwoordig om in de belangstelling te staan... | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Eikes. Na vijf frieten heb ik altijd genoeg. | 
| 
 Hopelijk frituren jullie verder in K&K, want deze discussie gaat volledig de verkeerde kant op. mvg, Arnold. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Waarom laten ze dat nu niets van op voorhand beter weten? :-(  Dan hadden we allemaal kunnen gaan meestormen. Lijkt me iets voor een volgende forummeeting! | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be