![]() |
Aan de VB-stemmers: wat is tweede keus?
...Mocht het VB niet bestaan?
|
Je zou beter de optie waarbij men de stemmers kan zien gebruiken.
|
Een kopstem rechtse desidenten en mochten die in mijn gemeente niet opkomen stem ik Nva
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mocht Groen! niet meedoen ?
|
Het belang niet bestaan ??
1 ) indien het Belang niet bestaat vermoedelijke een rechtse of conservatieve maar wel vlaamsnationalistische persoon. 2) indien de partij verboden wordt ofzo, dan stem ik als politiek vluchteling in nederland sgp of zoiets 8) |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Helemaal mee eens!
|
Citaat:
Indien het VB verboden wordt starten ze gewoon een nieuw partij op. Je poll is dus nutteloos. |
CD&V-NVA. Op de weinige conservatieven binnen CD&V en op de echte Vlaamse militanten binnen NVA. Bijvoorbeeld Marc Demesmaeker zou een voorkeursstem kunnen krijgen, gezien hij de moed gehad heeft om naar de IJzerwake te komen en het een van de weinige NVA kopstukken is, die de voeling met de militanten niet verloren is.
Uiteraard zou een stem aan CD&V/NVA niet van harte zijn, gezien ze voorstander zijn van de multikul en ze niet echt veel verwezenlijken. Maar dit kartel is het minst slechte van alle traditionele partijen/kartels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot voor de regeringsdeelname zou ik N-VA gezegd hebben. Nu heb ik meer vertrouwen in Dedecker dan in de N-VA.
Ik zou echter ook graag de optie 'emigratie' toegevoegd zien :) |
Tactisch.
Voor de klootzakken vd n-va. |
bij verbod ? stem naar abu dada , effe koekske van eigen deeg geven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be