![]() |
opnieuw racistische aanslag op 4 turkse vrouwen
Vlaming rijdt opzettelijk in op vier Turkse vrouwen
Vier jonge Turkse vrouwen uit Heusden-Zolder hebben bij de politie klacht ingediend nadat ze afgelopen week moedwillig, en tot twee keer toe, van de weg gereden werden door een drieste chauffeur. De politie omschrijft de feiten als verkeersagressie, maar volgens de vrouwen gaat het wel degelijk om een racistische daad. “De chauffeur riep naar ons dat hij Belg was, en dat hij dus zoiets mag doen. Hij liet achteraf duidelijk blijken dat hij trots was op wat hij gedaan had”, vertelt slachtoffer Pervin Yöney. Binnen de Turkse gemeenschap wordt geschokt gereageerd. ----------------------------------------- het houdt niet op... :-( |
Citaat:
|
geen idee, maar er is ook geen olieverfschilderij van.
wat is je punt? |
ik denk dat zijn punt is dat men eerst alles goed moet bekijken vooraleer men gaat overgaan tot straffe uitspraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ma goed, mocht het waar zijn, is het héél veronrustwekkend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit de oorspronkelijke post maak ik op dat het blijkbaar gaat om telkens dezelfde chauffeur die telkens dezelfde vrouwen van de weg wil rijden. Of zie ik het verkeerd?
Allesinds, als mijn veronderstelling juist is, zou ik het niet meer als verkeersaggressie of rascime bestempelen maar eerder als een vorm van een afrekening gaan beschouwen. Wat me trouwens nog opvalt, is dat ze de chauffeur hebben horen roepen dat hij Belg was. Kijk, iedereen die een Belgische identiteitskaart heeft, kan roepen dat ie Belg is. Dus, ook hier toch even 2 keer nadenken vooraleer we echt gaan zeggen dat het hier om rascime gaat. Alle opties zijn hier nog open wegens te weinig informatie om te kunnen oordelen over het voorval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be