![]() |
brugge centrum van in elkaar slaan???
eerst die zwarte man uit parijs en zijn vriend in elkaar geslagen door skinheads
nu is het kermis (de meifoor hozee) en ik hoor steeds meer verhalen dat er mensen zijn die in elkaar geslagen zijn. Dit zijn uiteraard niet alleen door skinheads. maar wat is er toch aan de hand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben jaren geijverd voor een vreedzame oplossing ... aan ons zal het niet gelegen hebben.
De multikulturele samenleving is een "utopie" (althans voor links). Ooit zult ge dat inzien ook. |
Citaat:
|
'Moeten staat op stal' zei mij grootmoeder al.
'Willen' is waar het om gaat, en daar moet een goede reden voor gegeven worden. Door de mensen in elkaar te rammen zal die goede wil er niet komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begin de jaren '80 had je al vechtpartijen tijdens de meifoor. Toen waren het meestal 'hardrockers'. Nergens lees ik hier dat het nu allochtonen zijn.
|
Citaat:
brugge crapuul :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nuja als je kijkt naar de meifoor er loopt toch maar wat scheef volk rond zu, erg veel langharig tuig zie je daar niet en allochtonen ook niet direct (brugge heeft er nu ook weer niet zoveel) het zijn veelal johnny's die daar rondlopen |
Citaat:
ook was sint-andries een van de testgemeentes voor de fusie met grote steden. manmanman wat is er hier dan ook gevochten geweest |
Citaat:
|
Citaat:
dat geweld van skinheads was ook de eerste keer dat ik ervan hoorde (ook van dat café btw) |
Citaat:
deze gebeurtenissen komen nooit in het nieuws. welkom in de realiteit |
In Ronse is het alle weken koekenbak. Allo's tegen de onzen en omgekeerd.
Wie wil meedoen daar is het te doen aan de markt. Vrijdag en zaterdag avonden is het gebuurtefeest dus. Hup hup je moest er al geweest zijn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be