![]() |
Uitnodiging aan dikke nekken!!!!
Ik ben bang om hier nog iets te posten,dus mijn voorstel is posten jullie eens iets hier!! http://www.attheforum.com/forums/vie...mforum=******* Ik ben benieuwd?
|
Man toch, hou eens op met constant "the underdog" uit te hangen zeg!
|
Wel mooie ketting rond die underdog...
|
Is dat Kunta Kinte?
|
Uit The Gladiator toch?
|
Citaat:
|
Is voor straks, heb nu geen zin om te registreren.
|
Citaat:
Hou daar toch eens over op! Je weet goed genoeg dat daar niets van aan is en volgens mij doe je het gewoon bewust om aandacht te trekken. |
pfff dan nog liever dat van El-turco
|
Citaat:
Angst overwonnen? Dan is goede raad niet meer nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach , beetje flamen kan soms goed doen , welke betekenis dat je er aan geeft , dat maak je voor je zelf uit. De boog moet niet altijd gespannen staan.
|
Citaat:
Geloof jij echt dat uit alle honderden bezoekers hier net JIJ geviseerd wordt door de admins?? Zo ja; ga naar uw huisdokter en vraag inlichtingen over paranoia. Zo nee; je kan ook aandacht proberen te trekken met gewoon grappige of interessante topics. Of over straat gaan lopen met een stel veren in uw reet... Maar deze zever; Citaat:
Komaan man, schud uw verstand bij elkaar en doe normaal!! Dan is alles weer 8) en :thumbsup: ;-) |
Citaat:
Ik begrijp niet waarom. Ik verkies dat ze onzichtbaar blijven en ons gerust laten. Als ze hun kop laten zien is het toch maar om ons in te perken, te straffen, te bannen en de muilkorf op te zetten. Laat dus rust waar rust is. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Ga naar ******* discussiëren. Daar zitten heel wat minder onozelaars. :lol: |
Citaat:
Zie achtergrond. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een forum u niet aanstaat er zelf een oprichten waar ge u beter thuisvoelt. Dan kunt ge zelf bepalen wat kan en wat niet. Als het niet goed draait, dan weet ge direct waarnaartoe met eventuele kritiek. 8) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be