![]() |
Examens
Sommigen zijn al bezig, anderen moeten (dringend beginnen), en nóg anderen zijn er vanaf.
Wie ziet het zitten? Ik alvast niet. Vooral boekhouden niet. ![]() 5TSO Handel BTW. |
who cares.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn examens komen er ook aan, altijd een beetje doodgaan maar normaal gezien (= als ik een beetje moeite doe en niet ziek word ofzo) dan moet dat wel lukken |
Citaat:
|
Citaat:
(7 keer op rij, voor de geïnteresseerden. Of nee, 8e keer: m'n ingangsexamen vergeten) |
Citaat:
|
Citaat:
Eens kijken wat we daarna kunnen gaan studeren. ;) |
examens beginnen bennenkort ook maar eerst eindwerken afmaken
bweerk om stress en haaruitval van te krijgen:| |
tis mijn laaste reeks examens, en ik ben afgestudeerd. En het kan mij allemaal geen kloot meer schelen, motivatie nul komma nul. Door de groepering van vakken en een goed resultaat bij de partiële in januari kunnen ze mij averre niet meer buizen. Kmoet enkel nog opletten voor twee vakken (en zelfs dat is nog relatief) en mijn eindwerkverdediging.
|
Citaat:
|
Pfff. Daar heb ik allemaal geen last van.
|
Citaat:
|
Jep. Met een geldige reden uiteraard, maar dit even terzijde (het moet plezant blijven).
En gij maar blokken. :lol: |
Veel sterkte allemaal! Het weer is de laatste dagen wel ideaal om te blokken; en geen hittegolf zoals de vorige jaren...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn sympathie aan alle blokkende en zwoegende studenten. Ook ik heb dat nog mogen doen in het heetst van de zomer. Sterkte!
|
Citaat:
|
Enkel thesis hier nog, geen exames meer.
En dan ist gedaan ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be