Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Wie mag er binnen en wie vliegt buiten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51274)

Ploertendoder 24 mei 2006 21:14

Wie mag er binnen en wie vliegt buiten?

Ik vind dat er een duidelijk onderscheid moet komen tussen de mensen uit den vreemde die hier binnen mogen en die hier niet binnen mogen en zij die hier al zijn maar hier moeten ophoepelen.

Een heel simpel criterium kan hiervoor aangewend worden.

Namelijk, enkel diegenen die in het kader van huwelijk of adoptie met of door een 100% geassimileerde binnenlander hier zijn naartoe gekomen en zich ook voor 100% willen assimileren zijn welkom.

De rest: sorry maar rechtsomkeert en voor die hier al zitten: stamp onder de kont en buiten.

Enkel individuen zijn hier welkom, geen hele vijandige volksstammen die de boel willen overnemen en hun wetten stellen.

VB: mijn zwart vrouwke, die blijft hier, en al de voddekoppen, wit of zwart, kunnen oprotten.

colargo 24 mei 2006 22:24

wat doe je met al diegene die hier nu al wettelijk zijn en zich nooit zullen aanpassen!

Politiekers hebben er een grote strontboel van gemaakt.
Is voor niemand goed, niet voor de autochtoon & allochtoon.
Ik heb geen moeite met een zwarte medemens die een westerse ingesteldheid heeft. Maar wel met aboujaja's enz....straks ligt de GAZAstrook in antwerpen!

Ploertendoder 25 mei 2006 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 1725480)
wat doe je met al diegene die hier nu al wettelijk zijn en zich nooit zullen aanpassen!

Ik heb geen moeite met een zwarte medemens die een westerse ingesteldheid heeft. Maar wel met aboujaja's enz....straks ligt de GAZAstrook in antwerpen!

Wetten zijn gemaakt door de mens en kunnen ook weer aangepast worden door de mens.

Gewoon een nieuwe wet. Met terugwerkende kracht. VB: als Vlaanderen onafhankelijk wordt krijgen degenen die hier als een vijandige bevolkingsgroep zitten geen Vlaams identiteitskaart en ook geen Vlaamse rechten (lees geen geld) meer. Die moeten dan maar naar Brussel of Wallonië oprotten.

Best zou ook zijn om opnieuw grenscontrole op te richten rondom Vlaanderen zodat al het vreemd gespuis ons land niet meer inkan.

FISHERMAN 25 mei 2006 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1725940)
Wetten zijn gemaakt door de mens en kunnen ook weer aangepast worden door de mens.

Gewoon een nieuwe wet. Met terugwerkende kracht. VB: als Vlaanderen onafhankelijk wordt krijgen degenen die hier als een vijandige bevolkingsgroep zitten geen Vlaams identiteitskaart en ook geen Vlaamse rechten (lees geen geld) meer. Die moeten dan maar naar Brussel of Wallonië oprotten.

Best zou ook zijn om opnieuw grenscontrole op te richten rondom Vlaanderen zodat al het vreemd gespuis ons land niet meer inkan.

Als Vlaanderen onafhankelijkheid wil zal het aan iedereen met de Belg. Nat. (autochtoon of allochtoon)die woont in Vlaanderen de Vlaamse nationaliteit moeten geven. Dat lijkt mij logisch

Ploertendoder 25 mei 2006 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1725955)
Als Vlaanderen onafhankelijkheid wil zal het aan iedereen met de Belg. Nat. (autochtoon of allochtoon)die woont in Vlaanderen de Vlaamse nationaliteit moeten geven. Dat lijkt mij logisch

Ik vind daar niks logisch aan. Op dat moment is het tijd om groote kuisch te houden.

Lincoln 25 mei 2006 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1725358)
Ik vind dat er een duidelijk onderscheid moet komen tussen de mensen uit den vreemde die hier binnen mogen en die hier niet binnen mogen en zij die hier al zijn maar hier moeten ophoepelen.

Namelijk, enkel diegenen die in het kader van huwelijk of adoptie met of door een 100% geassimileerde binnenlander hier zijn naartoe gekomen en zich ook voor 100% willen assimileren zijn welkom.

De rest: sorry maar rechtsomkeert en voor die hier al zitten: stamp onder de kont en buiten.

Enkel individuen zijn hier welkom, geen hele vijandige volksstammen die de boel willen overnemen en hun wetten stellen.

VB: mijn zwart vrouwke, die blijft hier, en al de voddekoppen, wit of zwart, kunnen oprotten.

Dus is krijg een stamp van jou onder mijn kont, of zal dat omgekeerd zijn ??

carlgustaaf 25 mei 2006 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1725940)

ik zou dit liever op Europees niveau toepassen: eens dat de Unie definitief een (goede) Grondwet gekregen heeft, zwiert ge al dat volk buiten.Uit Europa.

Lincoln 25 mei 2006 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1726035)
Dus ik krijg een stamp van jou onder mijn kont, of zal dat omgekeerd zijn ??

Foutief geschreven !!!

Lincoln 25 mei 2006 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1726087)
ik zou dit liever op Europees niveau toepassen: eens dat de Unie definitief een (goede) Grondwet gekregen heeft, zwiert ge al dat volk buiten.Uit Europa.

En wie gaat je daarna buitenzwieren ,eh ?? De zwakzinnigen ?? minder begaafden ?? Gepensioneerde invaliden ?? Misvormde kinderen,.... je kunt zo verder gaan tot je uiteindelijk alleen overblijft,.

Lincoln 25 mei 2006 13:11

Perfectionism is iets dat een mens aangeeft , zoals je en schilderij een kleur aangeeft of en standbeeld een vorm aangeeft,. zoals bij een perverseling het streven naar meer perversiteit een levensvorm is naar perfectie...

Ploertendoder 25 mei 2006 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1726035)
Dus is krijg een stamp van jou onder mijn kont, of zal dat omgekeerd zijn ??

Jij voelt je blijkbaar aangesproken en herkent je dus in de "vijandige volksstammen". Ik zou zeggen koop maar al een groot stuk mousse om vanachter in uw broek te steken. Kunt ge goed vliegen en als ge het erop tijd uithaalt ook nog heel zacht landen.

Tot in Broekzele is al ver genoeg hoor.

Ploertendoder 25 mei 2006 15:18

Citaat:

Als ge op Europa moet wachten zijde goed af. Kunt ge evengoed al ineens half manekes op al de kerktorens gaan zetten.

Boadicea 25 mei 2006 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1726392)
Als ge op Europa moet wachten zijde goed af. Kunt ge evengoed al ineens half manekes op al de kerktorens gaan zetten.

Of we kunnen de kerktorens nu al afbreken, zodat er geen half manekes op kunnen komen. Het christendom is in oorsprong geen europese godsdienst en hun filialen dienen nu toch eerder tot opvang van illegalen dan voor gebedsdiensten.
Laten we terug de heidens godsdiensten van onze voorouders in ere herstellen.

Ploertendoder 25 mei 2006 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1726436)
Of we kunnen de kerktorens nu al afbreken, zodat er geen half manekes op kunnen komen. Het christendom is in oorsprong geen europese godsdienst en hun filialen dienen nu toch eerder tot opvang van illegalen dan voor gebedsdiensten.
Laten we terug de heidens godsdiensten van onze voorouders in ere herstellen.

Eerst de vijandige volksstammen hier weer buitenkrijgen. De rest van de kul zien we later wel weer.

FISHERMAN 25 mei 2006 17:10

Citaat:

Ain't gonna happen.

Ploertendoder 27 mei 2006 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1726669)
Ain't gonna happen.

Inderdaad, Europe sucks.

smiley 27 mei 2006 15:06

Zij die zweren bij de koran blijven best buiten.

http://www.youtube.com/watch?v=8E4rM...&search=muslim

Braveheart 2 juni 2006 20:23

Citaat:

Hahahahaaa jij houdt zeker ontzettend veel van je vrouw (aangezien je haar ''jouw zwart vrouwke noemt'').

Maar ff serieus! Zijn er nou echt mensen die belgie nog binnen willen komen?:?

kingtiger 3 juni 2006 17:00

individuen

Citaat:

Ook individuen zijn niet blijvend welkom.Wie trouwt met een buitenlandse blijft maar ginder.Voor het overige is het goed gezegd alleen is het ietwat gevaarlijk het zo cru uit te drukken:twisted:

kingtiger 3 juni 2006 17:01

maatregelen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 1725480)

Men kan een zodanig beleid voeren dat nogal wat vreemdelingen het raadzaam zullen achten een ander oord op te zoeken.:twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be