![]() |
Guy Drut witter dan wit
Guy Drut witgewassen door Chirac. Witter dan wit.
CHirac heeft Guy Drut amnestie gegeven. Drut had 12 maand voorwaardelijk aan zijn been vanwege corruptie. ( Op zich ok al een onbegrijpelijk lakse straf voor overheidscorrupie) Maar deze olympisch kampioen hordespringen heeft geen enkel probleem met het wippen over corruptie-horden, dank zijn baasje en super-escroc Chirac, in wiens opdracht hij werkte. Drut mag dus zijn zetel in het IOC weer gaan innemen. |
Er was eens een tijd, toen de burgemeester van Parijs fictieve jobs creëerde en de lonen daarvan toch uitbetaalde aan zijn trawanten-sycofanten vanuit de flexibele loonlijst van de Stad...
Guy Drut was daar één van de begunstigden van. De burgemeester van toen is nu de heer President, die Guy Drut gisteren amnestie gaf voor zijn veroordeling. Guy drut mag nu zijn plaats terug innemen in het IOC committee van de Olympische Spelen, witter dan wit gewassen door een amnestie van een onaantastbare meester-oplichter, zijn baasje. En ook baasje van de Cinquième République BANANIERE... Jacques Rogge mag apentrots zijn regelmatig te kunnen vergaderen met zo een prominente succesrijke beroepsoplichter.... |
Geen horde van corruptie te hoog voor deze olympische hordenwipper en zijn nationale corruptie-coach.
|
Nieuw! Chirac! Witter dan wit!:twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het ergste is inderdaad oud, vuil en smerig en witgewassen.... |
Wat had je nu anders verwacht van Chirac?
Wat doet iemand die zelf moet rekenen op amnestie? Zoveel mogelijk vriendjes kortbij houden en wanneer het nodig is, bewijzen die hem wel de wederdienst. Bytheway, heeft ons Piet Konijn in de binnenlandse pers vermeld dat OOK hij amnestie verleend aan Guy Drut?! |
Citaat:
|
Citaat:
(damn, ik dacht dat dat duidelijk was) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lemmonn:
Citaat:
Valéry was een diplomaat, als ik me niet vergis. Hij kon het weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be