![]() |
Multicul en sport...
[SIZE=2]Iraakse tennissers omgebracht wegens korte broek[/SIZE]
BAGDAD - Twee spelers en de coach van het Iraakse tennisteam zijn doodgeschoten omdat ze een korte broek droegen. Dat heeft het Iraaks Olympisch Comité bekendgemaakt. Een militante soennitische groep had het tennisteam enkele dagen geleden gewaarschuwd dat het dragen van een korte broek niet zou worden getolereerd. Het is niet de eerste keer dat sporters in Irak het doelwit van acties zijn. Anderhalve week geleden werden vijftien leden van het nationale taekwondoteam ontvoerd. Er moest een losgeld van 100.000 dollar worden betaald. Eind februari werd de voormalige bokskampioen Jasseb Rahma doodgeschoten. de Standaard 260506 Is dat één van de verrijkende multiculaangelegenheden waar we ons moet op voorbereiden, in de nabije toekomst? Men zal niet alleen meer een "hoer" zijn als je zonder hoofddoek op straat durft, maar "een vogel voor de kat" wanneer je in korte broek aan het sporten bent... We moeten ons dringend aanpassen, voor het zover is. Juist. |
Citaat:
|
Ge snapt het niet hé. Laatst was er nog een incident omdat die verdraagzamen vanop straat dames binnen zagen sporten. En dat was niet in Irak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft die ganse rotzooi over de hoofddoekjes met "multicultuur" te maken ? Daar moet ik toch niet op antwoorden, zeker.... |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Too funny!! P A R A N O I A :lol: |
De mijn kocht zo een lage jean's,lopen hier meerder emulticuls opeens buiten.Nam men kozijns mee,smitke de éne en de andere wessoneke.
|
Vreemd: ik dacht net dat het multiculturele net goed draaide in de sport. De laatste 2 WK's Voetbal zijn multiculturele ploegen gewonnen (98: frankrijk, 02: Brazilië), zowat elke massasprint wordt in goede banen geleid door de multiculturele trein van Boonen, onze volleykampioenen zijn verre van zuiver Belgisch, hetzelfde voor de basketkampioenen, voetbalkampioen,...
Welke ploegsporten worden op dit moment nog gewonnen door een "uniculturele" ploeg? En het lijkt er ook niet op dat een "uniculturele" ploeg het komende WK zal winnen. (of Saudi Arabië moest voor een gigantische verrassing zorgen ;-)) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be