![]() |
God in de goot
Vindt u dat dienen onnozele God thuishoort in de goot ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn zoveel goden.
Ik heb teveel stellingen gehoord om er nog maar ééntje te geloven Ik heb teveel goden gezien om er nog maar achter eentje aan te rennen. |
Is er dan een God?
|
Ik heb hem gevonden, ---> hier is hij.
|
|
God gezien? Je liegt tot je zwart ziet! =verboden!
Citaat:
Hoe kan dat nu? In de bijbel: 1 Joh 4: 12 staat er duidelijk: "Nooit heeft iemand God aanschouwd." Je mag toch niet liegen? of ben jij nog altijd ongelovig? Terrorist! :cheer: Groetjes, Gerard Golsteyn :evil: |
God gezien? Je liegt tot je zwart ziet! =verboden!
Hoe kan dat nu?
In de bijbel: 1 Joh 4: 12 staat er duidelijk: "Nooit heeft iemand God aanschouwd." Je mag toch niet liegen? of ben jij nog altijd ongelovig? Terrorist! :cheer: Groetjes, Gerard Golsteyn :evil: |
wie ?
|
Citaat:
|
Je liegt tot je DONKERBLAUW ziet! (verbetering)
Citaat:
O!, dat wist ik niet. 1. - Mijn bijbel werd in 1969 gedrukt! En ik dacht dat de wet van god ook voor het verleden gold, zoals de Belgische democratische strafwetten! 2. - Dan moet ik ook mijn verwijt wat verzachten? Dus zou het moeten zijn: "Je liegt tot je donkerblauw ziet!" Dat is vandaag een gewone uitdrukking, gezien de donkerblauwen dagelijks liegen tot ze zwart zien! 3. - Mijn latijnse spreuk heb ik ook niet vertaald, omdat er niemand zijn engelse teksten vertaalt, nochtans leven wij in een drietalig land, Nederlands, Frans en Duits, waarvan ik niet zou moeten wagen de twee laatste onvertaald te laten.:lol: Dus hier gaat ie: "Bis repetita placent" = Als men (goede dingen) tweemaal schrijft bevalt dit wel) (Horatius, Ad Pisones, 365). Dank je voor de raadgeving! ~~~~~~~~~~~~~~~~~ BLESS GOT YOU!!! (Bush als hij weer dronken is?) :roll: |
Citaat:
"Nooit heeft iemand God aanschouwd." Het is niet omdat nog niemand ooit God heeft aanschouwd dat in de nabije toekomst niemand dat gaat doen, daar wordt geen uitsluitsel over gegeven in deze zin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be