![]() |
werken minder schadelijk dan men beweert
Tegenwoordig hoort men veel leuteren over werken: dat zou slecht zijn voor de gezondheid.Ik ken wel meerdere oudere mensen, die heel hun leven veel gewerkt hebben, en toch zonder noemenswaardige ziektes tot een hoge leeftijd gekomen zijn? Hoe zou d�*t nu komen? Als dat toch zo slecht is? Mischien omdat ze betere werkomstandigheden tot zich namen, of mischien omdat ze er géén cannabis bij rookten?Naar het schijnt versterken deze twee drugs mekaars werking, en ook het afbraak processus van het lichaam.Je word er dus sneller oud van.Wat ik best wil geloven als ik op de afgebeulde smoelwerken van sommige wietrokers kijk. Dat is zo de graad net onder de spuiters, de Blowers/Zuipers, vooral als ze er ook nog wat pillen bij slikken,en wat lijntjes bij snuiven, dan is het helemaal klaar.
__________________ |
het hangt er natuurlijk van af welk werk ge doet.Ik ken bvb. mensen die handelen in Cannabis, dat is een rustige job waar je niet te moe van word, dan eis je niet te veel van je lichaam, en breng je je gezondheid niet in gevaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van werken wordt men inderdaad niet ziek, wel van de arbeidsomstandigheden. Stoflong bij mijnwerkers bijvoorbeeld. Jammer genoeg worden sommigen nu al ziek als ze het werkwoord werken horen.:cry: |
Citaat:
BMW5 |
Waarom is uw nickname "born2bewild"?
Zijt gij wild? Of wilt gij cool doen? En waarom niet "BoRn2BwIlD? Da's toch zo veel cooler? :? |
da vragek mij ook wel is af
|
Citaat:
|
helleuw Born2be'wild' ???
|
Ik geloof echt dat mensen die stoppen op hun 65'ste eerder onder de grond liggen dan mensen die gewoon doorgaan. Een man met werk zal door blijven gaan om dat werk gedaan te krijgen. Een gepensioneerde zal thuis in de zetel vergaan....
|
Een gepensioneerde zal thuis in de zetel vergaan....omdat zijn actieve leven gegijzeld werd door de produktie ideologie en daardoor geen tijd,goesting,wens om voor zichzelf op te komen,om zichzelf te ontwikkelen en op hoger leeftijd te moe,versleten,gefrustreerd werd om alsnog te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe oud werd hij ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be