![]() |
Lijst met gebeurtenissen "HVT"
Ik heb net gedaan met het opnemen van een lijst met gebeurtenissen ivm HVT.
Je vindt het artikel hier: http://www.boned.be/index.php/Hans_Van_Themsche Als er zaken zijn die ontbreken of foutief zijn, let me know. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedoeling is om allerhande politieke feiten & schandalen te documenteren |
Citaat:
|
Bij mijn weten is de vader geen lid van het Vlaams Belang. Er staat ook de gratuige bewering in dat "zijn familie van in het begin lid was". Wie is dan "zijn familie"? Zijn vader? Zijn moeder? Zijn tante? Zijn oom? Zijn grootoom? Zijn neef? Wat is "van in het begin"? Was die persoon er bij toen Karel Dillen ermee begon?
|
Waaom enkel het laatste nieuws als media bronnen? Het laatste nieuws is nu ook weer niet direct gekend als hoogstaande journalistiek.
|
Citaat:
|
Vreemd dat je alleen op de SP.A en sociaal-democraten inhakt. Wacht, ik zal even verduidelijken: vreemd dat je de obussen-affaire vergeet, net als die van de milieu-boxen, net als de dioxinecrisis.
vreemd, vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tekst over zijn familie is aangepast
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het nu bij "uw weten" dat de familie van HVT niets met het VB te maken heeft? Bij mijn weten zijn ze dat wel, dus het mag terug aangepast worden op die site. "De familie van HVT heeft sterke banden met het VB en de grootvader was een collaborateur die voor de nazi's vocht" Iets in die stijl dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be