![]() |
Bijna symphatie
Net nieuws gezien op de vrt. Een jongedame verklaart dat ze blij is met de onlangs verkregen rechten voor holebi's en klonk nog oprecht ook. Nog geen 10 seconden later komt een woordvoerdster en rode partijslaaf toelichten dat er tijdens de parade ook pamfletten en potloden (idee gepikt vant het Vlaams Belang) uitgedeeld werden met de boodschap bij de volgende verkiezingen homovriendelijk te stemmen. Voor alle duidelijkheid voegde ze er aan toe dat ze wel degelijk "niet te stemmen op het Vlaams Belang" bedoelde. Weg symphatie voor dat leuke oprechte meisje waarmee het onderwerp starte.
Wat die trut echter vergeet is dat er bij de traditionele partijen ook nogal wat meningsverschillen bestonden. Waarom worden die ook niet op de korrel genomen. Nu ja, zij tegen mij. Ik tegen hun. |
Schandalig, men had evengoed rasvriendelijk kunnen zeggen...
|
Shellshock in Kosovo opgelopen Riksken?? ;-)
|
Citaat:
Je kan niet bepaald zeggen dat het VB holebivriendelijke standpunten inneemt.. |
Citaat:
|
Het VB is wel de partij bij uitstek. Dat willen ze zelf ook zo.
|
Idd, niemand die daar zo fanatiek in is en zo ver wil gaan als the good old VB.
Zij willen de hele holebi-situatie terugbrengen zoals het was een vijftig jaar geleden, toen we nog niet wisten dat ze bestonden. Tegen homohuwelijk, tegen adoptie, zeggen dat het een ziekte is, sjah.... |
Of het verstandig is weet ik niet (omgekeerd effect) maar ze mogen dat gerust vragen. VB is holebionvriendelijker dan alle traditionele partijen tesamen.
Edit. Ik vond dat meisje van in het begin ook best sympathiek overkomen. |
Ach.
Holebi's die van SM houden zullen steeds op het VB blijven stemmen. Niets om wakker van te liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak wel een verschil tussen de gewone holebi en de militant die deel uitmaakt van die vzw's. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp de holebis hun afgunst jegens het VB, het is net voor mij ook een reden waarom ik er niet op zou stemmen, maar het stoort me dat ze zo'n selectieve campagne voeren. |
Citaat:
hij is van gematigd rechts CD&V/nv-a'er steeds dieper weggezakt richting beerput van extreem rechts, en men wordt daar niet meteen ruimdenkender van (ik kan het weten). normaal gaat dat over na verloop van tijd, maar op zijn leeftijd ben ik daar niet zo zeker van. hopelijk komt het weer goed met hem. |
Citaat:
|
Het is natuurlijker gemakkelijk om steeds het VB te viseren. Dat meisje weet dat de VB-mandatarissen niet kunnen of mogen reageren, omdat ze dan meteen een klacht van het CGKR aan hun been hebben. Uit zo een positie 'argumenteren' getuigt van lafheid.
Willen jullie opkomen voor jullie rechten als holebi? Durf dan eens openlijk kritiek te geven op de islam en de ongebreidelde islamisering van Europa. De holebi's vergissen zich van vijand. |
Citaat:
|
Citaat:
het VB is een symbool, i guess |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be