![]() |
Holebis gaan te ver
Citaat:
Bron. |
weg met hen :evil:
|
Citaat:
maar neen, een beleid dat aandacht heeft voor holebi's, d�*t gaat te ver voor jou. ;-) |
Citaat:
|
Dat er minder zijn is makkelijk te verklaren.Je kan nu eenmaal niet verdubbelen met in een ander zijn kont te rommelen
|
Citaat:
2. De campagne "Vuile Hetero" heeft blijkbaar zijn effect niet gemist. Jammer genoeg lijken sommige mensen het opzet niet te begrijpen. 3. Ze eisen niets. Ze VRAGEN dat er meer aandacht wordt besteed aan een holebivriendelijk beleid. 4. Hetero's zijn dan ook geen minderheidsgroep. Waarom gaan ze te ver? Omdat ze zich gediscrimineerd voelen en dat uiten? Is dat niet begrijpelijk? |
Citaat:
|
Ben zelf voorstander van het opstellen van het huwelijk voor holebi's (ook het kerkelijk huwelijk), en elke vorm van discriminatie van holebi's moet genadeloos aangepakt worden. Maar een schepen vragen voor holebi-zaken vind ik toch wat bij het haar getrokken.
Er is toch ook geen schepen voor Grieks-orthodoxen, schepen voor merengue-fans, schepen voor ros-harigen, schepen voor rollerbladers, schepen voor kantklossers, enz... Holebi-zaken vallen onder de bevoegdheid van 'gelijke kansen', en nergens anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de islam nog teveel gebaseerd is op Arabische tradities. Net zoals kardinaal Danneels pleit ik voor een "Europese islam". |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan het geloven dat ze anders willen zijn dan de doorsnee Vlaming.
Maar aan de andere kant zijn het gewoon een hoop identiteitshoeren... |
Ja, zeker als ze op het vb stemmen !
edit: ik heb u ook gemist. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be