![]() |
kifkif plots verdwenen?
Waar is de draad waarin verwezen werd naar een link die verscheen op een forum van kifkif?
Niet gewoon een slotje op maar geheel verdwenen. Welke duistere krachten/machten zijn hier aan het werk??? |
Kafkaf van kifkif aan het scheiden ?
|
verdwenen..
*knip*
spijtig genoeg, geen IP maar het telefoonnummer bestaat niet... prefix Den Haag is 070 geregistreerd bij enom.com een sitenaam registreren en hosten kost maar 30 € en een servertje (apache is gratis) Een leerling hoger middelbaar knutselt dat zo in elkaar met een oud pc-tje... Heel de boel is zo fake als een stuk van1.23€:lol: |
Fake of niet, maar waar is de draad op dit forum heen?
|
Citaat:
Ik heb dat nr wel geprobeerd.. al in B vertelde men me dat het niet bestond: logisch: zone nr klopt met niets in NL |
Citaat:
status: locked bladzijde slecht leesbaar, dus <select all> maakt het beter mvg, Holmes, maar zeg maar Shylock:lol: PS, ik neem aan dat een mod ook een whois deed en dat die ook zag dat het fake is. |
dat het één grote hoax was, was duidelijk. Geen twijfel daarover.
Maar waarom moest die topic verdwijnen? Was het geen discussie waard? |
De draad werd verwijderd op vraag van de topicstarter.
De site in kwestie was een haatverspreidende site en het is niet toegelaten om daar naar te linken. Ook op het forum van KifKif werd deze link verwijderd. |
Citaat:
En nu ook voor je eigen deur vegen en je komt geloofwaardig over. |
U kan uitspraken/posts altijd rapporteren aan de moderatoren via het rode driehoekje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er een klacht zal neergelegd worden, zal ik dit zeker niet op dit forum doen. Daar zijn andere wegen voor, wettelijke wegen. Of, zoals de wet het voorschrijft, heeft iedereen het recht om melding te maken van xenofobe en/of racistische ophitsingen. Maar ik vermoed dat iedere moderator wel een onderscheid kan maken tussen racistische beledigingen en serene discours? Of niet? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rapporteer het gewoon ipv niets te doen! |
Citaat:
De "bange blanke man" heeft zich wel ongemeen belachelijk gemaakt ondertussen. Smiley, wil je reageren? |
ik heb blijkbaar wat gemist
kan iemand vertellen waar het hier juist over gaat klinkt interesant |
Citaat:
|
Citaat:
Ok: alert bij de volgende die ik tegenkom!!:twisted: |
Ochgottekens toch....
Onze 'verdraagzame' censuurmeesterkes vinden dat het CGKR nog lang niet ver genoeg gaat. Misschien kunnen die beter bij het CGKR gaan soliciteren inplaats van hier moderator boven de moderators te spelen? |
Ik vond die site best wel grappig....
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be