![]() |
shattige beestjes
1 Bijlage(n)
hebben jullie ook schattige huisdieren?
mijn kat is 4 weken geleden bevallen er zijn maar 2 van de 5 over ma ze zijn superschattig Bijlage 8236 |
Misschien dat jazeker wel familieuitbreiding wil ;-)
|
2 Bijlage(n)
Schattig he... :)
|
Citaat:
en we willen er wel een paar kwijt zenne :-D |
2 Bijlage(n)
dit is mijn vriend en vader van 7 kleine monstertjes (vorig jaar):
En vorig jaar 7 van deze kleine monstertjes: |
Citaat:
|
Ik had vorig jaar een poesje (luna) die twee poesje baarde, ééntje heb ik gegeven aan kennisen en de andere (pipo)bleef bij ons, hij is wel een echte marokkaan zene !!!
|
dubbel*
|
Citaat:
|
Citaat:
die van ons noemen : 1. kitty (is de mama van al wa rondloopt, weinig originele naam) 2. nouki 3.zwartje (rarara welke kleur heeft deze kat :-D) 4.pluis 5.tommy 6 en 7 zijn de 2 kleintjes en die noemen we gewoon poesies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2)-Hij maakt soms lawaai.hij is heel speels (actief) soms is hij te actief dat je soms de neiging krijgt om hem van het dak te gooien... 3)-hij gaat bij de buren omwille van een vrouwelijke poesje, soms miauwt hij de hele nacht en laat de buren niet met rust ( dit tijdens wanneer hij zijn testosterons niet kan beheersen ) Enz, enz... PS: "2 & 3" zijn niet compatibel voor de definitie voor elke andere allochtoon, maar het is wel een syndroom dat meestal tussen () bij de allochtonen voorkomt....:-D PSS: nu is hij een vettige dik lamzak die alleen eet een slaapt , soms gaat je uit en zie je hem pas rond 3 uur...( is hier in antwerpen een buurt caféé voor poezen ?? ik denk dat hij daar naartoe gaat ?? ). |
Citaat:
|
Heb een katje uit het dierenasiel gehaald.
Toen ze het vonden, weggekropen in een rioleringsbuis, was het totaal onderkomen. Ondertussen is het bijna 1/2 jaar oud (ik heb het al vier maanden) en is het niet meer te missen. |
Shattig?
Dat lijkt me een schrijffout in de draadtitel. Geen probleem hoor! Ik vind pinguins wel schattig. |
![]() De fluithaas <:3 |
Ik heb al 14 jaar een boerenfox gekocht van een boer op de Veluwe.
![]() Wou liever deze, maar mijn vrouw is daar bang voor. ![]() Nadeel van boerenfoxen is het vele geblaf en extreme waaksheid en hij valt als hij de kans krijgt zomaar grote honden aan. Ik loop soms ook met een soort van kleine Rotteweiler, uit Roemenië geadopteerd, is getraumatiseerd door de mishandelingen vandat tuig daar. Als ik aan blikje bier of cola openmaak krimpt hij, wellicht associatie bier = dronkenschap = mishandelingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be