![]() |
Jij ZAL de getto-samenleving slikken!!!
Onze politieke hoeders, de rood-groene sociologen en andere heilsprofeten van het multikulturele conflictmodel stellen ons voor dat dit iets is als het weer, een natuurramp, of een meteoorinslag die we als een voldongen feit MOETEN beschouwen, zo van: leer er maar mee leven.
Niks van natuurlijk, dat is het gevolg van een rampzalige immigratie politiek van de vorige generatie hoeders, en de onwil van de huidige ploeg om te luisteren naar wat de Europese bevolking wenst. Ik las zelfs van een socioloog die vindt dat WIJ Vlamingen "MOETEN HEROPGEVOED WORDEN OM DE DIVERSITEIT ALS EEN VERRIJKING TE ZIEN"!!!! Wel, de Vlamingen, de Europeanen hebben daar geen zin in, en terecht. 2 maal hebben we de Islam kunnen stoppen, nu pakt die het sluwer aan en laat Europa van binnen uit verrotten door het wapen van de immigratie met de medeplichtigheid van zulke blanke "denkers". Zijn jullie bereid om Europa nog te redden of accepteren jullie het voldongen feit van een Arabische-Afrikaanse getto-wijk van Stockholm tot Lissabon? |
antwoord C: overspannen
|
Citaat:
of is het voor jouw een leuke ver-van-mijn-bed-show zodat je er niet tegen hoeft te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet meer!
|
ik wel.
|
annyway,Wat is een ghetto dat heeft blijkbaar de poster van deze topic niet door.Want ghetto's zijn veelomvatender dan een moslim concentratie gemeente....
je hebt rijken die in ghetto's wonen je hebt joden die in ghetto' wonen armen ... |
Citaat:
En in welk ghetto wil jij wonen dan? |
Citaat:
Mij kan het niet meer schelen wat ze de mensen allemaal proberen wijs te maken. Ik weet één ding en dat is dat het kapitaal en zijn slippendragers de oorlog hebben verklaard aan het volk. Nog velen ervaren eenzelfde gevoel. Sommigen -jong en nog niet ervaren- ook maar gaan daarin tot het uiterste en spelen revolutionair op hun eentje, zoals Hans Van Temssche. Van Temssche is niet het eindpunt, het is slechts het begin, het is een eerste kleine uitspatting van een moegetergd individu die nog te jong was om de zaken te plaatsen. De revolutie is op komst. Door meer ervaren mensen, die met meer onderscheid en omzichtigheid zullen tewerk gaan. Maar het establishment duwt het volk niet ongestraft voor eeuwig in de hoek. Daar mogen ze vergif op nemen. |
Citaat:
Eerlijk, gezegd wil ik gewoon ergens wonenw aar het aangenaam wonen is. |
Citaat:
|
Citaat:
De mensen zijn niet dom en ik geloof nooit dat het ghettovorming verder gaat. We staan op het laatste punt van een tijdperk, denk ik. Het tij zal keren. Gebeurd het niet goedschiks (door het bestuur dat eindelijk eens de verloren Vlamingen wil aanhoren), dan zal het kwaadschiks moeten. Het valt wel op dat het juist degene die de collaborateurs uit WO 2 als eersten veroordelen, juist de collaborateurs van de nieuwe bezetters zijn. |
Citaat:
Er zijn gewoon geen woorden voor, iemand met kort haar mag niet, da's een gevaarlijke skinhead maar moslimwijven van top tot teen in een zwarte lijkwade(JA ZWARTE!!!) ja dat "moeten we begrijpen, da's tof, da's multicultureel, da's |
Citaat:
Er zijn gewoon geen woorden voor, iemand met kort haar mag niet, da's een gevaarlijke skinhead maar moslimwijven van top tot teen in een zwarte lijkwade(JA ZWARTE!!!) ja dat "moeten we begrijpen, da's tof, da's multicultureel, da's een verrijking en wat weet ik nog allemaal!!!!!!Straks gaan de sociologen en welzijnswerkers ons nog leren hoe we schapen moeten kelen in de badkuip en elkaar besnijden voor Allah, tof, heel tof, we gaan ons gvd superlekker voelen als echte ingeburgerde Vlamingen!!!!!!:evil: :evil: :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be