Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Waarom de ouders van Luna de moorden politiek uitspeelden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51445)

PAJOT 29 mei 2006 07:22

Waarom de ouders van Luna de moorden politiek uitspeelden.

Iedereen kon vaststellen dat de moordpartij in Antwerpen -wat politieke recuperatie betrof - alles overtrof.

Enkele uren na de kogelregen lieten hoernalisten en politici van allerlei pluimage de bevolking in feite verstaan dat Filip Dewinter persoonlijk de trekker overhaalde ...

Ook de ouders van Luna werkten mee aan die hetze.

Het riep bij mij vragen op naar het waarom ...

Dat politiekers als Vrhstdt deze moorden aangrijpen om hun slag te slagen ... ik schatte ze niet hoger in.
De angst voor de verkiezingen zit er te diep in en ze wéten dat ze zullen afgestraft worden omwille van hun falen.

De reactie van de ouders leek me veel onbegrijpelijker ...

Nu ik verneem dat de buurvrouw van deze mensen Maya Detiége is én SPa- parlementslid, begrijp ik het beter ...
Maya Detiége heeft vast en zeker haar invloed gebruikt om deze moordpartij politiek te misbruiken ... Zou het niet ?

bron : Blauwvoet, forum politicsinfo

Jampie 29 mei 2006 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1733159)
Iedereen kon vaststellen dat de moordpartij in Antwerpen -wat politieke recuperatie betrof - alles overtrof.

Enkele uren na de kogelregen lieten hoernalisten en politici van allerlei pluimage de bevolking in feite verstaan dat Filip Dewinter persoonlijk de trekker overhaalde ...

Dat politiekers als Vrhstdt deze moorden aangrijpen om hun slag te slagen ... ik schatte ze niet hoger in.
De angst voor de verkiezingen zit er te diep in en ze wéten dat ze zullen afgestraft worden omwille van hun falen.

Nu ik verneem dat de buurvrouw van deze mensen Maya Detiége is én SPa- parlementslid, begrijp ik het beter ...
Maya Detiége heeft vast en zeker haar invloed gebruikt om deze moordpartij politiek te misbruiken ... Zou het niet ?

Juist. Volgens zeer betrouwbare bronnen is Maya Detiège naar de ouders gegaan en heeft ze gezegd : 'Dat de zwarte oppas is doodgeschoten is heel erg, maar dat uw vlaams kindje is vermoord, dat is toch niet zo erg. Nu kunnen we eens lekker wijzen naar het VB'.

Amon_Re 29 mei 2006 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie (Bericht 1733163)
Juist. Volgens zeer betrouwbare bronnen is Maya Detiège naar de ouders gegaan en heeft ze gezegd : 'Dat de zwarte oppas is doodgeschoten is heel erg, maar dat uw vlaams kindje is vermoord, dat is toch niet zo erg. Nu kunnen we eens lekker wijzen naar het VB'.

Verhofstadt kent de ouders persoonlijk, zo zou hij regelmatig klant zijn in hun restaurant (en ja, dat zei'm zelf, den Verhofstadt)

Gibson 29 mei 2006 08:26

Citaat:

LOL, grote bullshit, nu moeten we ook niet gaan overdrijven

Citaat:

Verhofstadt kent de ouders persoonlijk, zo zou hij regelmatig klant zijn in hun restaurant (en ja, dat zei'm zelf, den Verhofstadt)
ik wou het juist zeggen

FISHERMAN 29 mei 2006 08:33

Ik heb reeds de volgende mensen als (over)buur gehad:
een SP'er,
een VU'er,
een CVP'er
en zelfs een Marokkaanse die voor het VB stemde.
Wel ik heb mij nog nóóit laten beïnvloeden door het stemgedrag van mijn buren.

Bob 29 mei 2006 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1733183)

Denk dat Verhofstadt wel eerder Vermassen zal kennen ;-)

Bob 29 mei 2006 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1733186)
een SP'er,
een VU'er,
een CVP'er

Wat niet wel zeggen dat de politieke recuperatie van de moorden zééééér groot was.

Gibson 29 mei 2006 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1733186)
een SP'er,
een VU'er,
een CVP'er

ik ook nog nooit door mijn tante

LeMmOnN 29 mei 2006 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1733159)

Explains a lot, zo´n beetje gaan stoken en er nog een sociale uitkering en betaalde begrafenis aan vastgehangen en het was verkocht. :twisted::twisted:

Kim 29 mei 2006 09:03

't Is dat blauwvoet zo'n enorm objectieve en betrouwbare bron is... :roll:

Amon_Re 29 mei 2006 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1733213)
't Is dat blauwvoet zo'n enorm objectieve en betrouwbare bron is... :roll:

Wie of wat is blauwvoet?

Kim 29 mei 2006 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1733216)
Wie of wat is blauwvoet?

De blauwvoet is een Vlaams-nationalistisch gegeven, je moet het maar eens opzoeken via google. :-)

Met andere woorden: totaal niet onafhankelijk omdat het fel onder de invloed van VB staat, kijk hier bv. maar eens: http://www.de-blauwvoet.be/

Let wel, ik zeg niet dat de info van bovengenoemde site komt, deze dient louter ter illustratie! ;)

Amon_Re 29 mei 2006 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1733220)
De blauwvoet is een Vlaams-nationalistisch gegeven, je moet het maar eens opzoeken via google. :-)

Met andere woorden: totaal niet onafhankelijk omdat het fel onder de invloed van VB staat, kijk hier bv. maar eens: http://www.de-blauwvoet.be/

Let wel, ik zeg niet dat de info van bovengenoemde site komt, deze dient louter ter illustratie! ;)

Aha, ok, maar wat Verhofstadt betreft, dat komt uit een quote van Verhofstadt zelf in Het Nieuwsblad, dus ja

Mitgard 29 mei 2006 09:17

het VB neemt het zogezegd op voor de slachtoffers van criminaliteit...
maar de slachtoffers moeten dan wel VB'ers zijn.

Kim 29 mei 2006 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1733229)
Aha, ok, maar wat Verhofstadt betreft, dat komt uit een quote van Verhofstadt zelf in Het Nieuwsblad, dus ja

Tuurlijk, Verhofstadt kende de ouders van Luna "goed" maar dat wil nog niet zeggen dat hij of Maya Detiège er iets mee te maken zouden hebben.

Dit zijn weer typische verschijnselen van extreem-rechtse zijde: "ze zijn het niet met ons eens, dus we doen er alles aan om de schuld op anderen te schuiven".

Zielig.

Kim 29 mei 2006 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1733233)

Net zoals de vrijheid van meningsuiting ook enkel van toepassing mag zijn op VB'ers, al wie een andere visie verkondigt, wordt gecatalogeerd onder de noemer "volksverrader, linkse rat,..."

Amon_Re 29 mei 2006 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1733233)

Eigen volk eerst eh :roll:
([SIZE=1]Ja, dat was sarcastisch bedoelt)[/SIZE]

Amon_Re 29 mei 2006 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1733234)
Tuurlijk, Verhofstadt kende de ouders van Luna "goed" maar dat wil nog niet zeggen dat hij of Maya Detiège er iets mee te maken zouden hebben.

Dat van Maya en co is inderdaad ver gegrepen, volgens mij hebben de ouders zelfstandig deze route gekozen, zonder invloeden van VLD of SP.a of wie dan ook (wel, behalve Vermassen mischien, da's nen advokaat, die schamen zich voor niets)

Citaat:

Dit zijn weer typische verschijnselen van extreem-rechtse zijde: "ze zijn het niet met ons eens, dus we doen er alles aan om de schuld op anderen te schuiven".

Zielig.
Inderdaad, zulke tactieken zijn op zijn minst stom te noemen, mer ja, stommiteiten vind ge in de hele Belgische politiek ;-)

Duym 29 mei 2006 10:04

Citaat:

Kom kom, zulke zaken niet zeggen zonder bewijzen. We mogen ons niet verlagen tot het niveau van het linkse gespuis.

Multicultureel? Neen!! Multiraciaal? Ja!

Bob 29 mei 2006 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1733236)
Net zoals de vrijheid van meningsuiting ook enkel van toepassing mag zijn op VB'ers, al wie een andere visie verkondigt, wordt gecatalogeerd onder de noemer "volksverrader, linkse rat,..."

???
Iedereen mag verkondigen wat hij wil. Alleen moet de gesubsidieerde media zich wel neutraal gedragen, en zich niet bezighouden met het bestrijden van politieke partijen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be