![]() |
Niks
Onder de toepasselijke titel NIKS wil ik (min of meer dagelijks) een aantal gedachten kwijt van algemene strekking, waarvan ik hoop dat er reacties op komen, anders zal ik aan de beschuldiging van Flooding blootgesteld staan. Deze gedachten nemen meestal de vorm van adagio's, sentensies, aforismen, en dergelijke aan.
Een voorbeeld: Citaat:
Geniet ervan! |
Ooit zal de mens zó intelligent zijn,
dat zijn verstand, instinct zal heten. Ik ruik het gewoon. |
Citaat:
Dus kan ik veilig overgaan tot NIKS 2 Citaat:
|
We zullen naar de maan gaan.
Kies zelf maar ,letterlijk of figuurlijk. |
Hoedanook vind ik dit Flooding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IKS 2:
Wat moet je je voorstellen bij "mensen van superieure intelligentie"? Het zijn mensen, die de essentie van de dingen vatten waarmee ze bezig zijn. En hoe laat zich dat merken? Nou ja, om dat te specifiëren zou diegene, die dat specifieert, zelf op alle terreinen de essenties moeten vatten. Waarschijnlijk zijn het mensen, die de stank van het mindere onmiddelijk snuiven en corrigeren, of décamperen... ja,decamperen niet want deze zijn niet in de caterogie van mensen van superieure intelligentie" |
Toch wel fijn, zo'n NIKS-draadje. Ik heb er dan ook niet veel over te zeggen en eigenlijk NIKS aan toe te voegen.
Groetjes aan Eno2 en de hele bende. Als ik het weer buiten bezie stelt het ook weer NIKS voor, en straks moet ik, voor NIKS, er ook nog eens door gaan wandelen. Anders knippen ze NIKS van mijn haren af. Dat vind ik maar NIKS. ;-) |
Vrouwen die niets om het lijf hebben zijn des te interessanter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook duizenden bladzijden IKS, maar die publiceer ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vier keer NIKS
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be