Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   NWO in België? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51449)

StevenNr1 29 mei 2006 11:46

NWO in België?

http://bloggen.be/thomasdeflo/

"Op 18 Mei 2003 werd de Belgisch-Vlaamse groene partij Agalev (nu Groen !) verpletterd in de Belgische verkiezingen. De ecologische partij verloor zogezegd twee derde van haar kiespubliek en al haar zetels in het federaal parlement. In werkelijkheid was de verkiezing frauduleus, een operatie op vreemd grondgebied door de CIA met medeplichtigheid van de Belgische Staatsveiligheid. Het werd een zeer succesvolle coup. Pas nu durf ik mijn ervaringen neerschrijven. Meer dan een jaar lang werd ik lastig gevallen en geïntimideerd, omdat ik als getuige voor de groene partij onregelmatigheden bij de stemoptelling heb kunnen vaststellen."

Heeft iemand nog bewijzen? :-D

Lof der Zotheid 29 mei 2006 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1733392)
http://bloggen.be/thomasdeflo/

"Op 18 Mei 2003 werd de Belgisch-Vlaamse groene partij Agalev (nu Groen !) verpletterd in de Belgische verkiezingen. De ecologische partij verloor zogezegd twee derde van haar kiespubliek en al haar zetels in het federaal parlement. In werkelijkheid was de verkiezing frauduleus, een operatie op vreemd grondgebied door de CIA met medeplichtigheid van de Belgische Staatsveiligheid. Het werd een zeer succesvolle coup. Pas nu durf ik mijn ervaringen neerschrijven. Meer dan een jaar lang werd ik lastig gevallen en geïntimideerd, omdat ik als getuige voor de groene partij onregelmatigheden bij de stemoptelling heb kunnen vaststellen."

Heeft iemand nog bewijzen? :-D

Vraag maar aan Exodus en aan forumnar Pin d'Ar (Pindar):twisted: :twisted: :twisted: :lol:

vlijmscherp 29 mei 2006 13:01

amai, wat een gezever!

circe 29 mei 2006 13:09

Citaat:

Men moet begrijpen dat de CIA, met medeplichtigheid van de Belgische Staatsveiligheid, alle middelen, en natuurlijk het motief heeft om rechtse regeringen te installeren
't is eraan te zien hier in Belgie hoe zwaar de CIA de verkiezingen heeft vervalst.

Fonske 29 mei 2006 13:25

Citaat:

Heeft iemand nog bewijzen?
Ik wou net hetzelfde vragen aan jou? Op een of andere manier blijkt het woord van ene Thomas Deflo mij niet te overtuigen. Ach ja , mischien ben ik te kritisch....... naaaaaa. In zijn vorige blog "bewees" Thomasje dat de moordenaars van Joe, let nu goed op want dit is wat er staat, contractanten waren! Mhhh... weer een sterk verhaal van een nog sterkere bron.
Zelf ben ik ervan overtuigd dat zowel de LSP, RESIST(PvdA en AEL), BUB, Banaan, WOW en Liberaal Appel werden gedwarsboomd door de NWO.
...en die verkoudheid dat ik al twee weken heb... damn you NWO ... damn YOU!!!

Kim 29 mei 2006 13:50

Is Thomas Deflo geheel gezond verklaart of is zijn IP-adres ergens gesitueerd in Geel?

Komaan zeg, zulke onzin gelooft toch niemand!

Firestone 29 mei 2006 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1733546)
Komaan zeg, zulke onzin gelooft toch niemand!

Zeker?

Kim 29 mei 2006 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1733549)

Exodus... dat is nu niet echt een verrassing! ;-)

exodus 29 mei 2006 17:35

Die link dat Firestone geeft is gewoon een link naar de NWO draad en daar staat er niets in wat rechtstreeks te maken heeft met het artikel van deze draad.

Moest hij bewijzen geven dan zou je het kunnen checken, maar dat geeft hij niet.

Er mag gelachen worden zoveel men wil, maar feit is dat er in België in de remoerige jaren 80 plannen waren tot een staatsgreep.

netslet 29 mei 2006 18:42

Dat de stemmingsprocedure in belgië geen transparant geheel te noemen is beaam ik volledig.

De CIA-insinuaties geloof ik echter niet, daar lijkt hij mij te weinig concrete bewijzen voor te kunnen opnoemen. Wel zou ik graag weten wat voor spul daar op het partijsecretariaat van Groen! circuleert. Daar wil ik best ook wel eens van proeven, moet best straf spul zijn.

Maar ach, Thomas De Flo is filosoof en leerkracht, wat hem dus waarschijnlijk leerkracht zedenleer maakt, en ik heb persoonlijk nog geen enkele leerkracht zedenleer tegengekomen die iets zinnigs te zeggen heeft ;-)

Heeft er eigenlijk iemand informatie over de Oude Wereld Orde? Want daar hoor ik zo weinig van, volgens mij is heel dat gedoe over de NWO dan ook maar een dekmantel van de OWO, die hiermee compleet buiten schot blijft.

BigF 29 mei 2006 18:59

Dat van de CIA kan ik, na jaren van stilzwijgen, bevestigen!!!

Al jaren wordt ik geviseerd, maar sinds ik mijn zolder niet meer verhuur aan die CIA-gasten, durf ik ermee naar buiten komen.
Zij hebben de stemmen geteld en niemand anders. Ik ben trouwens nog verplicht geweest mee te tellen, want ze hadden volk tekort. Toen ze hier aankwamen dachten ze dat Belgie de hoofdstad van Liechtenstein was.
Heel mijne zolder ligt nog vol brieven...

Ze moeten mij trouwens nog een maand huur.
Want het was niet mijn schuld dat onze bakker geen donuts heeft.
Dat ze hun research wat grondiger doen!

Jaja, 't zijn kerels, die CIA-ers!!

styllo_ben 29 mei 2006 22:36

Citaat:

ik ga er niet op klikken...en wedden dat het deze is: http://forum.politics.be/showthread.php?t=37513

Monocle 29 mei 2006 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 1734574)
ik ga er niet op klikken...en wedden dat het deze is: http://forum.politics.be/showthread.php?t=37513

Ge zijt ne chinees? 8) :-D

styllo_ben 30 mei 2006 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 1734590)
Ge zijt ne chinees? 8) :-D

ik moet eerlijk zeggen, het was een van de meest geslaagde grappen op dit forum. ik heb hard moeten lachen

ik heb dan ook de koffie van mijn sherm moeten afvegen. Ik had net een slok koffie genomen toen ik erop klikte...

geslaagde grap, Firestone :thumbsup:

Lex Blanca 30 mei 2006 18:48

Citaat:

Wat daar staat is de waarheid;de Federal Reserve is een geprivatiseerde instelling-geen stok tussen te krijgen (ik begrijp niet dat je alle aanwijzingen zomaar naast je neer legt terwijl je eigenlijk geen zak van economie kent;voor economie zijn dezelfde wiskundige modellen van toepassingen als voor natuurwetenschappen;zo bepalen de internationale bankiers de toekomst van economieen).

styllo_ben 30 mei 2006 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca (Bericht 1735698)
Wat daar staat is de waarheid;de Federal Reserve is een geprivatiseerde instelling-geen stok tussen te krijgen (ik begrijp niet dat je alle aanwijzingen zomaar naast je neer legt terwijl je eigenlijk geen zak van economie kent;voor economie zijn dezelfde wiskundige modellen van toepassingen als voor natuurwetenschappen;zo bepalen de internationale bankiers de toekomst van economieen).

het kan best wel zijn dat het monetair beleid van staten slechts ten goede komt aan een groepje bankiers en het geld-adel. Tot daar toe.

Maar in diezelfe topic wordt er ook gesproken over holle manen en gaten aan de polen! En over kastelen met broedplaatsen waar reptielen-eieren uitkomen...

?

MadDog 30 mei 2006 21:42

Jaren Tachtig -> Het Gladio Netwerk met connecties rond VDB ..

styllo_ben 30 mei 2006 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MadDog (Bericht 1736043)
Jaren Tachtig -> Het Gladio Netwerk met connecties rond VDB ..

?

interessant.

leg eens uit.

Lof der Zotheid 31 mei 2006 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 1734013)
Die link dat Firestone geeft...

Moest hij bewijzen geven dan zou je het kunnen checken, maar dat geeft hij niet.

Firestone is wel een "zij", hoor...;-)

Percalion 31 mei 2006 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca (Bericht 1735698)

Allez, behalve dan dat de Board benoemd wordt door de president, de chairman verantwoording moet afleggen aan de Senaat en de banken eigenlijk geen zak te zeggen hebben.

Vuistregel: als er .gov in hun internetadres staat, is het een overheidsinstelling.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be