![]() |
Dankzij de EU gaat posten naar forums U geld kosten.
Begin deze maand leek het weer zo'n mooie Europahoax. Een malle fransoos genaamd Alain Lamassoure wilde namelijk belasting heffen op elke verzonden email en sms. Een euricent per duizend mailtjes en anderhalve euricent per smsje levert jaarlijks namelijk miljarden op die uiteraard zeer nuttig besteed zullen worden aan 'Europa'. Maar naar nu blijkt gaat een speciale EU-commissie serieus onderzoek doen naar de mogelijkheid om de Europese Unie te financieren met e-mail- en sms-belasting. Kan mooi dat heen en weer gereis tussen Straatsburg en Brussel mee worden gefinancierd. Nee, ies geen grap, en de uitkomst van het onderzoek laat zich dan ook voorspellen.
Ieder bericht gaat U dus geld kosten, ook posten naar Politics.be |
Het zou me nie verbazen dat in de komende 10 jaar internet versnipert.
annyway de forum van mr Alain Lamassoure is redelijk grappig haha *taxons les élections : chaque élu devra payer une taxe sur chaque voix obtenues. Avec cet argent, on financera l'instruction civique* *Vous avez tous raison, mon idée est toute pourrie mais c'était simplement pour me faire remarquer de l'Europe. Ca y est je suis une star !!* |
Lijkt me wel vrij moeilijk om dit technisch te implementeren, als ik via een proxy-server (in een vreemd land) inlog en daarvanuit post, kunnen ze me toch niks maken?
|
Citaat:
|
als het zover komt ga ik hoogstpersoonlijk een aanslag plegen op de telefoonlijnen van alle Europese gebouwen. :evil:
|
Wie gaat er tegen onzen terrorist zeggen dat het internet niet noodzakelijk langs het PSTN (telefoon-) netwerk passeert. ;-)
|
allee dan, alle communicatiekanalen in het algemeen.
|
Ach, dat gebeurt toch nooit zoiets?
|
Citaat:
|
Meent u dat?
|
Citaat:
Als dit de EU van de toekomst is dan moeten we gewoon de conclusie trekken en de EU opblazen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mannen weten hun prioriteiten te stellen... |
ik weet nog een paar zaken die europees zouden moeten worden geregeld.
Het standaardformaat van strips, want mijn kast is echt onoverzichtelijk met al die grote en kleine, dikke en dunne strips die daar in staan. Een vaste locatie voor alle lichtschakelaars want ik haat het als ik in een vreemd huis naar de wc ga en daar moet zoeken waar die schakelaar zit. een maximale breedte van broden, want die sneetjes van dat rond brood geraakten daarstraks niet in mijn toastmachine. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Den Haag heeft een haringboer zich met haringkar en al in het water geworpen. Zijn haringstokjes waren volgens de EU-richtlijnen 4 mm te kort.:roll: |
klopt dat van die haringboer?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be