![]() |
Om al de zageventen en vrouwen voor te zijn: j�* het is soms veel te druk, j�* het zal warm zijn en j�* den inkom is duur! Voila.
Maar wie kan er tóch niet weerstaan aan de lokroep van Vlaanderens zwoelste stad en gaat er komen? :wink: |
IK ben er al, in deze zwoele stad! :D En natuurlijk zal ik rond deze dagen wat in 't centrum rondhangen. Niet té veel, maar toch es gaan kijken hé...
|
Ik zou graag Heather Nova nog eens terugzien, die heeft daar de vorige keer een schitterend concert ten beste gegeven. Maar ik vrees inderdaad dat ik de drukte en de hitte er niet voor zal trotseren...
|
Ik ben hier al, iedereen die in m'n weg loopt zal er niet goed van zijn en ik ga alleen naar de gratis podia. Yeah.
|
Graag zou ik ook in naam van Pink Terror de jaarlijkse Boycot Marktrock aanprijzen, gaat door in Villa Squattus Dei in de Schapenstraat, op de Marktrock dagen. Toegang gratis en naast biestige optredens nog heel wat nevenactiviteiten. Staat hier allemaal ook in een oude topic waar ik niet naar ga zoeken wegens te lui.
Ok, wel dan: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4203 |
Sorry, Gorki komt in Zonhoven. En Zonhoven is goedkoper en vlak langs mijn deur.
|
Uw eigenste politics.be oprichter & algemeen coördinator is natuurlijk ook in Leuven... al een hele vakantie eigenlijk :-) Gewoon op kot gebleven deze vakantie om in alle rust aan politics.be te kunnen werken & om de 2 herexamens voor te bereiden natuurlijk. Misschien moeten we eens afspreken hé mannen & vrouwen op marktrock.
|
Mijn zeuneke gaat ook naar Marktrock.
|
Ik ga niet naar Marktrock. Ik vind het te duur. Maar ik ga wel naar Maanrock, dichterbij en het is gratis!
|
Citaat:
|
Citaat:
Volledig gratis. Maar: Marktrock is ook gratis, als je niet op de Oude Markt komt hé! |
Doet me denken.... niemand hier naar de Lokerse Feesten geweest? 8O Onze markt is helemaal gratis! [size=2][/size](de feesten zijn wel 7 Euro)
En helaas, ik zal niet in Leuven raken... :? |
Citaat:
De zweterigste zal je bedoelen. Allé voor nog enne keer zal ik toch verschijnen, met deodorant! :lol: |
't Was weer geweldig... op die ene dode na, een groot succes.
Met het mini-concert van K's Choice als hoogtepunt! |
Ik ben enkel gisterenavond kunnen gaan. Geweldig genoten van Ultrasonic. Technisch gezien waren die mannen niet super: techno/deep house plaatjes van andere mensen draaien, en die dan (soms compleet uit de maat :oops:) aanvullen met zingen, drummen, en trompet.
Maar de set was schitterend. Ook het publiek was laaiend enthousiast. Heerlijk... |
Man man man, het was me het feestje wel!
Uitschieters: Lunascape, Lemon, Camden, Zuco 103 en Daan. En... ik weet van geen dode, is er wat gebeurd? |
Voor Daan was ik jammer genoeg net te laat. Vismarkt: volzet :(
Ik wist ook niet dat er een dode gevallen was. :?: |
Daan viel wel mee, maar Ultrasonic was ronduit fantastisch. Behalve naar het einde van hun set toe, toen begon het wat saai te worden, ze hadden er precies geen zin meer in. Afin soit, ik ben fan!
|
Gisteren schitterende concerten van: Admiral Freebee, The Pretenders en Moloko. (zeker met gratis ticketten: thx J.)
Twas fijn! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be