![]() |
Federaal minister van Leefmilieu Frya van den Bossche ontving gistern afgevaardigen van 10 verschillende ministers. Allemaal op de één of andere manier bevoegd voor de ozonproblematiek die al jaren de zomerse politiek bezighoudt om daarna van de agenda te verdwijnen zonder enige oplossing. "Om nog dit jaat iets te ondernemen is het te laat. Voor volgend jaar moeten we met zijn allen damen een ozon-noodplan opstellen", meent Van Den Bossche. De 10 ministers zitten verdeeld over verschillende regeringen en bijna alle politieke partijen zijn vertgenwoordigd. HLN 13/08/2003
11 ministers gaan er volgend jaar aan "beginnen"! Prachtig! :roll: |
Ik dacht wel dat het weer niet goed zou zijn...
|
Citaat:
|
Okee, geef dan argumenten WAAROM het niet goed is, in plaats van die rollende ogen smileys altijd.
|
Citaat:
- Dit noodplan had al lang moeten klaarliggen. - Te veel verschillende mensen en instanties zijn hierbij betrokken waardoor het weer een tergend bureaucratisch opgezet spektakel beloofd te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens al gehoord dat ze niet vies is van een "stootje" :lol: . Maar het is maar van horen zeggen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naast de kwestie? Wat was er naast de kwestie aan mijn antwoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanuit politiek oogpunt is het WEL een argument. Ze is te jong, een vrouw, nogal kunstmatig sympathiek en de dochter van. Ze zal het moeten kunnen. Hoe los je het wel op. Laat de bevoegde commissie in het parlement een noodscenario opstellen en leg de uitvoering ervan bij de bevoegde minister. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be