![]() |
Iemand zei : de jacht is open
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=GLJSRPH4
Citaat:
|
Ik denk dat Di Rupo en co er geen probleem mee heeft. Liever nu dan over een jaar.
|
Citaat:
|
't Is tijd om de transfers van Vlaanderen naar Wallonië te halveren, me dunkt:mrgreen:
|
Citaat:
Geen transfers meer en alle gelden(+intresten) die in corruptie werden geïnvesteerd terugvorderen. |
Nu we toch bezig zijn: Vlamingen zijn moreel verantwoordelijk voor het corruptie klimaat in Wallonië door hun jaarlijkse afdracht van 12 miljard euro.
|
Wacht,
Als ze bij het gerecht, en andere hoge ambtenaren, ook de familieleden en vrienden van de "parvenues" gaan zoeken en vinden, ... het word nog een lange zomer... |
't is de fout van het VB, jong. En van hun kiezers natuurlijk.
|
't Is toch duidelijk hiermee dat frauduleuze politieke praktijken ook in Wallonië niet geduld worden. Blijkbaar verschilt Wallonië dan toch niet zoveel met Vlaanderen...
|
Een afrekening in het milieu, meer moet je daar niet achter zoeken.
|
Schijnbeweging van Di Rupootje.
Meesterlijk. Het Vlaamse geld zal weer kunnen vloeien de komende 15 jaar. Onze Vlaamse leiders zijn er nu rotsvast van overtuigd dat er orde op zaken wordt gezet in Wallonie. Hun economie zal de onze binnen een 10-tal jaren voorbijsteken en dan worden wij onderhouden door de Walen. Voor Vorst en Waal ! Hip hip hoera !! |
Hmmm, economie voorbijsteken misschien, wel nadat ze zaventem kapot gemaakt hebben, maar ons onderhouden, ...
|
En toch maar weer strategieën bedenken om het separatistische gedachtengoed te rechtvaardigen ... Er wordt in Vlaanderen ook gefraudeerd en surprise surprise, daar gaat ook ons belastingsgeld naartoe (nu ja, het mijne nog niet, ik studeer nog). En af en toe komen we het ook te weten, en af en toe niet.
|
Citaat:
Transfers van Wallonië naar Vlaanderen = einde van België |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be