![]() |
een pot confituur in ruil voor een stuk grond
Het Vierde Wereld Syndicaat heeft vier bijeenkomsten per jaar. Aangezien Het Vierde Wereld Syndicaat echter een dakloze organisatie is zonder eigen stek en het niet oncomfortabel zou zijn om tenminste toch over een plek te kunnen beschikken waar we kunnen samenkomen zonder dat men ons er zomaar direct kan wegjagen heb ik het volgend plan opgevat.
Vorig jaar had ik in mijn tuintje weer veel te veel druiven. Van de overschot die ik had heeft de moeder van mijn vriendin dan confituur gemaakt. Nu is het mij bedoeling om deze pot confituur per opbod te verruilen. Hetgeen waarvoor ik de pot confituur ruil zal ik dan weer per opbod verruilen voor iets anders. Uiteindelijke bedoeling is om zo aan een stuk grond te geraken voor onze bijeenkomsten. ok bij deze verklaar ik dan de veiling voor geopend. wie bied wat voor deze pot confituur van de druivelaar van kobaf ? PS deze pot confituur is het resultaat van mijn eigen arbeid - wat hem dus uiterst exclusief maakt he [SIZE=2]!!! [/SIZE] |
Vorig jaar? Als ge die zelf gemaakt hebt staat daar al lang schimmel op. Ge wilt dus iemand vergiftigen en er nog iets voor terug krijgen ook.
Nu ja, veel succes met je plan, in de VS is zoiets wel al eens gelukt dacht ik. |
Citaat:
|
dus nu doe je in feite beroep op de oppervlakkige dikke mensen die voor hun pc zitten te tokkelen?
|
Confituur van druiven? ik heb ook een druivelaar maar daar heb ik nu nog nooit aan gedacht! is iets voor dit jaar dan.
Hoeveel zakjes grond denk je te kunnen ophalen met je pot confituur? |
Citaat:
PS en ik bedel hier niet - ik verkoop gewoon iets - dan doe ik mee met jullie onnozele systeem - weer niet goed :roll: . |
Citaat:
over de oceaan is er trouwens ene die beginnend met een rode paperclip een huis wil bekomen. zie http://oneredpaperclip.blogspot.com/...paperclip.html en http://www.nu.nl/news/716816/50/Webl...voor_huis.html hij schijnt al aardig op weg te zijn. |
verdorie! wil ik ook wel eens proberen.
Maar allez, we gaan eerst zien hoever jij komt met je exclusieve druivenconfituur. |
Citaat:
|
Hier kunnen we eens mee lachen.
Ik geef een gebruikte electrische boiler van (denk ik 100 liter of wat meer) in de plaats. Hij moet wel eens uitgekuist worden en ik hoop dat hij nog werkt. ![]() |
allee we hebben een eerste bod binnen dan
danku mambo maar ben niet geneigd om als veilingmeester al direct te gaan toewijzen er moet meer in zitten wie biedt er meer ? |
Hoe kunt U nu grond kopen, gezien U steeds beweerd hebt dat de grond van iedereen is? :roll2:
[SIZE=1](ik zal weeral iets gemist hebben :wink: )[/SIZE] |
Citaat:
|
Ik geef ne pot zelfgemaakte rabarberconfituur in de plaats ;)
|
Citaat:
|
Ik geef u 2 lege batterijen en een tandenstoker (slechts 1 keer gebruikt)!
|
Citaat:
da blijft bijlange geen jaren goed, zeveraar. tziet er mij trouwens bijzonder onsmakelijke confituur uit... |
Was er geen Canadees/Amerikaan die dat gedaan had, begonnen met zo'n prulletje en op het einde een villa had?
|
Citaat:
|
Mmmm, druivenconfituur.
Ik schenk je een boek; zal wel nog ergens één op overschot hebben. Deal? :) [Mmmmm, druivenconfituur] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be