Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Is het een rage ?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51509)

b@w 30 mei 2006 23:40

Is het een rage ??

schandalig, wraakroepend :evil: :evil:
http://www.teletet.org/post/post.php...al=&PID=116700
ze moesten dat krapuul tegen de muur zetten :evil:

cookie@vws 30 mei 2006 23:44

WTF 8O Schandelijk zoiets... Geen enkel dier dat tot zulke wreedheid in staat is...moet je homo erectus voor noemen...

Duvelke 30 mei 2006 23:47

man man man :S
ale, hij ligt al neer en dan krijgt hij nog wat messteken..
recht in zen hart zeg :s :s

Mambo 30 mei 2006 23:47

Van klootzakken gesproken...dat zijn er!

Apocalyps 30 mei 2006 23:48

Stil is!

Duvelke 30 mei 2006 23:49

Waar was dat?
brussel?

Apocalyps 30 mei 2006 23:51

Die moeten zwaar gedrogeerd zijn, dat kan toch niet anders? :?

Mambo 30 mei 2006 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1736318)
Waar was dat?
brussel?

Uiteraard aan het station natuurlijk. Ik ken dat daar. Het hangt er vol met zulke rare typen.
Als ik daar binnen ga heb ik ook mijn mes in mijn zak klaar zitten...als verdediging en niks anders!

Duvelke 30 mei 2006 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1736323)
Uiteraard aan het station natuurlijk. Ik ken dat daar. Het hangt er vol met zulke rare typen.
Als ik daar binnen ga heb ik ook mijn mes in mijn zak klaar zitten...als verdediging en niks anders!

Ik geef eerlijk toe, ik loop in grote steden snachts niet in stations en dergelijke plaatsten rond. Zelfs in Mechelen hebben ze mij al proberen overvallen, en dat is nu niet zo'n grote stad.
Het is erg! Heel erg!

Duvelke 30 mei 2006 23:58

zou hier ook een apart subforum voor gemaakt worden?
Sebiet gan ze hier een subforum moeten maken voor stationsmoorden gewoonweg 8O

vjeeke 31 mei 2006 00:02

pfff te erg voor woorden :?

b@w 31 mei 2006 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1736318)
Waar was dat?
brussel?

kdacht U.K.

vjeeke 31 mei 2006 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b@w (Bericht 1736358)
kdacht U.K.

idd Brits winkelcentrum

b@w 31 mei 2006 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke (Bericht 1736360)
idd Brits winkelcentrum

kzag het aan de CCTV dat t engeland was, speelt ook geen rol, het is schandalig :evil:

Artesia 31 mei 2006 07:12

:oops:
vreselijk!

PAJOT 31 mei 2006 07:22

http://zanyvideos.com/content/view/1529/839/

diversiteit is realiteit

Duupje 31 mei 2006 07:36

Het ergste van al is, stel dat het eens iemand overkomt die zich kan weren...en die zo'n kerels effe koekske van eigen deeg geeft, dat die mensen dan nog veroordeeld worden op de koop toe, al is dat volgens mij wettelijke zelfverdediging.
Ik heb mezelf ook al enkele keren moeten verdedigen, en ik weet hoe moeilijk het is om jezelf dan vrij te laten rondlopen zonder strafblad. Mijn troef was waarschijnlijk (volgens de politie hun eigen woorden) dat ik een vrouw was...Kun je nagaan, was ik man geweest, had ik mezelf moeten laten doen...om zelf niet den bak in te vliegen.
Joenges joenges, zo'n mensen maken mij echt ziek, tijd dat ze eens beginnen wakker worden overal dat er wel degelijk nood is aan oplossingen voor zo'n dingen. Ik bedoel, dien eikel steekt gewoon iemand die op de grond al ligt in koelenbloede dood...verdient zoiets geen doodstraf? En dat er niemand afkomt met het zinnetje "iedereen verdient een 2de kans!", die slachtoffers en hun familie krijgen die ook niet.

Bhairav 31 mei 2006 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1736520)

Wa heeft diversiteit hiermee te zien? Die zwarte is even "vreemd" als die blanke in Amerika.

Duvelke 31 mei 2006 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 1736528)
Het ergste van al is, stel dat het eens iemand overkomt die zich kan weren...en die zo'n kerels effe koekske van eigen deeg geeft, dat die mensen dan nog veroordeeld worden op de koop toe, al is dat volgens mij wettelijke zelfverdediging.
Ik heb mezelf ook al enkele keren moeten verdedigen, en ik weet hoe moeilijk het is om jezelf dan vrij te laten rondlopen zonder strafblad. Mijn troef was waarschijnlijk (volgens de politie hun eigen woorden) dat ik een vrouw was...Kun je nagaan, was ik man geweest, had ik mezelf moeten laten doen...om zelf niet den bak in te vliegen.
Joenges joenges, zo'n mensen maken mij echt ziek, tijd dat ze eens beginnen wakker worden overal dat er wel degelijk nood is aan oplossingen voor zo'n dingen. Ik bedoel, dien eikel steekt gewoon iemand die op de grond al ligt in koelenbloede dood...verdient zoiets geen doodstraf? En dat er niemand afkomt met het zinnetje "iedereen verdient een 2de kans!", die slachtoffers en hun familie krijgen die ook niet.

doodstraf is minder erg dan levenslang.

zo ga je mensen die levensmoe zijn, vrij spel geven.

BitterSweet 31 mei 2006 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1736531)
Wa heeft diversiteit hiermee te zien? Die zwarte is even "vreemd" als die blanke in Amerika.

Ben jij met je IQ van 148 geboren of hebben ze het bij u ingeplant en vergeten te aktiveren?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be