![]() |
Is het een rage ??
schandalig, wraakroepend :evil: :evil:
http://www.teletet.org/post/post.php...al=&PID=116700 ze moesten dat krapuul tegen de muur zetten :evil: |
WTF 8O Schandelijk zoiets... Geen enkel dier dat tot zulke wreedheid in staat is...moet je homo erectus voor noemen...
|
man man man :S
ale, hij ligt al neer en dan krijgt hij nog wat messteken.. recht in zen hart zeg :s :s |
Van klootzakken gesproken...dat zijn er!
|
Stil is!
|
Waar was dat?
brussel? |
Die moeten zwaar gedrogeerd zijn, dat kan toch niet anders? :?
|
Citaat:
Als ik daar binnen ga heb ik ook mijn mes in mijn zak klaar zitten...als verdediging en niks anders! |
Citaat:
Het is erg! Heel erg! |
zou hier ook een apart subforum voor gemaakt worden?
Sebiet gan ze hier een subforum moeten maken voor stationsmoorden gewoonweg 8O |
pfff te erg voor woorden :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:oops:
vreselijk! |
|
Het ergste van al is, stel dat het eens iemand overkomt die zich kan weren...en die zo'n kerels effe koekske van eigen deeg geeft, dat die mensen dan nog veroordeeld worden op de koop toe, al is dat volgens mij wettelijke zelfverdediging.
Ik heb mezelf ook al enkele keren moeten verdedigen, en ik weet hoe moeilijk het is om jezelf dan vrij te laten rondlopen zonder strafblad. Mijn troef was waarschijnlijk (volgens de politie hun eigen woorden) dat ik een vrouw was...Kun je nagaan, was ik man geweest, had ik mezelf moeten laten doen...om zelf niet den bak in te vliegen. Joenges joenges, zo'n mensen maken mij echt ziek, tijd dat ze eens beginnen wakker worden overal dat er wel degelijk nood is aan oplossingen voor zo'n dingen. Ik bedoel, dien eikel steekt gewoon iemand die op de grond al ligt in koelenbloede dood...verdient zoiets geen doodstraf? En dat er niemand afkomt met het zinnetje "iedereen verdient een 2de kans!", die slachtoffers en hun familie krijgen die ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
zo ga je mensen die levensmoe zijn, vrij spel geven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be