![]() |
Nieuwe golf van onrust in Parijs
[SIZE=3]
Citaat:
Frankrijk worstelt al jaren met hetzelfde fenomeen. Het hoogttepunt (laagtepunt?) waren de zware rellen van eind 2005. Ondertussen lijkt de overheid maar geen oplossing te vinden. Was Frankrijk geen voorbeeld van hoe je met minderheden en arme mensen moest omgaan? Was Frankrijk geen voorbeeld van sociale gelijkheid? Blijkt dus van niet.[/SIZE] |
Prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
OF een prima, van gewoonweg schitterend dat dat in Frankrijk gebeurt, nog meer van die rellen. In Europa is toch zowiezo alles de schuld van Extreem-Rechts (Europa gaat nog steeds gebukt onder de kater die WOII noemt) |
Citaat:
|
De reden was omdat de politie een crimineel opsloot.
Toont hoe rot de situatie wel is. |
Citaat:
|
Minister Sarkozy zal zich wel in de handen wrijven van pret: na zijn stoere uitspraken over hoe men geboefte en relschoppers moet aanpakken, en ongewenste vreemdelingen in het algemeen, is elke auto die afbrand weer een schep stemmen erbij.De slimmerik, die reeds lang op het elektoraat van JM -Le Pen zit te azen, word aktief geholpen door de grotendeels van arabische en zwarte afkomst zijnde alles vernielende jongeren, om in 2007 tot "President-monarch" verkozen te worden.
Dat de jeugd niet tevreden is, kan ik wel aannemen.Maar ik merk op dat ze hun éigen buurten afbreken, en de auto's van hun geburen in de fik steken. Waarom gaan ze eens niet met z'n allen de buurten der rijke burgerij onveilig maken, of de Elysée overvallen? Dat zou pas tof zijn.Wat moeilijker mischien... |
Citaat:
|
Ik rook pijpkes. Ik hoef geen vieze tabak en papier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ook de vraag van de nationaliteit als integratiefactor kan hier gesteld worden.
De Dom-Tom people en de Cité gasten, die hebben allemaal de Franse nationaliteit. Zijn ze daarom geïntegreerd? Het helpt geen flikker dus. |
Losgeslagen crapul.
Er fameus maar dan ook eens fameus met de borstel doorgaan. Deze criminele terroriste moeten eens zwaar aangepakt worden. Dat alles omdat er iemand is opgepakt 8O Wat de man in kwestie op zijn kerfstok had is van secundair belang blijkbaar. Rellen en andermans bezit vernielen is zo leuk. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be