![]() |
Lachen met BUB, part 48150581
Citaat:
Maar het grappigste is: Citaat:
Conclusie: 98,6% van die unitaristen vindt de BUB niet eens de moeite om op te stemmen, maar dat verzwijgt Hansie Pansie. En dan tellen we bij die 13.000 niet eens de stem van "unie-federaliste" (wat een onnozel woord) Kim. Ne normale mens zou ne reality check doen, maar ik gok op de optie "vluchten in een droomwereld van VlaemSSch-nationaele complotten in de media etc". |
:)
|
wanneer zenden ze die soap uit op tv?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou de wereld zijn zonder Hans en zijn kliek? |
De wereld? Die kent hen niet.
Maar hier op het forum zou het maar saai zijn. |
Wie wil hier meewerken aan de verfilming van dit waargebeurd levensverhaal der BUB?
We hebben nodig: -acteurs om de rol van Hans1, Patriot en andere bubjes te spelen -acteur om de rol van de koning te spelen -acteurs om de rollen van de vlaemSSche mafiosi te spelen Ben bezig aan het script te werken datum verwacht: 21 juni 2008 op het projectiescherm in café "le roi qui rit" |
Citaat:
|
"Geleend" op Thebrusselsjournal, van Beliën: Het ziet er naar uit dat die ineens belgicist wordt:-o :rofl: ('t kan ook zijn dat iemand zich vergiste: "Vlaanderen" wordt er zelfs niet op aangeduid) :lol: :lol: |
Citaat:
Verder denk ik dat John Cleese een goeie Hans1 kan spelen Ofwel, een nog beter idee!! Een parodie op de Monthy Python film: "Monthy Python & the holy grail" met Hans1 in de rol van King Hans die op zoek gaat naar de grail of unitarism |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Britain |
Kent iemand de "stad" "Kluisberg" ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.brusselsjournal.com/node/489 the stuff that never gets printed... tgv populair succes, ongetwijfeld:rofl: |
Dus als ik het goed begrijp zijn peilingen met zeventig man juister dan die met tienduizend man...
Ahzo. |
Citaat:
|
Citaat:
1) dit heeft hier niets te doen in de discussie, het komt echt uit de lucht vallen 2) Als je de inhoud van het boek zou kennen, zou je dit niet schrijven |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be