![]() |
Dedecker frontaal in de aanval tegen PS
Citaat:
|
geen slecht voorstel, maar dan moest hij ook de andere klacht hebben ondertekend. ma goed, consequentie van Dedecker vragen, dat zou pas dom zijn.
|
Volledig akkoord met het voorstel omdat het er nooit zal doorkomen en juist daarom de veralgemening mooi aantoont van de hetze tegen het VB. Maw: de reden dat het er niet door zal komen voor de PS, is dezelfde reden die VB'ers aanhalen.;-) Het overige denkwerk laat ik aan jullie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grote partijen krijgen dan sowieso meer middelen om propaganda te voeren dan kleinere. De volledige subsidiemaatregel en de kiesdrempel zijn op zichzelf anti-democratisch. Kartelvorming is dan het gevolg: je heb zo tóch je zetelrepresentatie én de middelen.
|
De linkse partijen zullen hiertegen in verweer komen. Aan de linkse kameraden raakt men niet, hoe corrupt ze ook zijn. Kwestie van solidair te zijn, en zo de ganse politieke klasse in deskrediet te brengen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet belastinggeld dienen om partijen rijk te maken? |
Hoe is het mogelijk, éne met kloten aan zijn lijf en het is een Vlaming?!
Het werd ondertussen wel tijd dat eens iemand zo´n wetsvoorstel ging indienen, het loopt zo stilletjes aan de spuigaten uit met die PS. |
Citaat:
héhé, ik vraag mij af vanwaar De Jean Marie zijne mosterd haalt, maar kom, 't is te hopen dat het er door geraakt. verdoeme zeg, die VLD ers worden ineens zo actief, ... verkiezingskoorts zeker, ... :twisted: ;-) |
tja eerst de belangrijke zaken aanpakken he... de strijd tegen het racisme is veeeeeeel belangrijker dan 1 fraudegeval per dag van de PS he...
|
Goed zo JM.
Zoiets heb ik nog niet gehoord van onze Vlaamse leiders. De N-va staan weer met rode kaken. Braafjes zwijgen van het baasje CDV. Zouden ze hun kiezers kunnen houden?? Want de cdv wil weer in de federale regering. Om Dirupo te reetlikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga dat maar eens vertellen tegen die luikse PS maffiabaas, die lag leeg te bloeden op zijn parking, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be