Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Aisha van Zele van VLD naar Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51568)

Jazeker 1 juni 2006 17:28

Aisha van Zele van VLD naar Vlaams Belang

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webstek Vlaams Belang
Van VLD naar Vlaams Belang

Aisha Van Zele uit Lokeren stapt over van VLD naar Vlaams Belang. De studente van Sri Lankaanse afkomst motiveert haar overstap als volgt: “Ik ben erg geïnteresseerd in politiek, maar bij de VLD kreeg ik het gevoel dat ik alleen maar mooi moest zijn en voor de rest moest zwijgen. Ik heb een duidelijke mening over veiligheid en migranten en bij het Vlaams Belang mag ik die uiten.”

Ook de platte recuperatie na de gruwelijke moorden in Antwerpen en de stigmatisering van één miljoen Vlaams Belang-kiezers door de VLD-top stootte Aisha tegen de borst. “De verkiezingsgetinte reacties van de VLD-kopstukken op de recente moorden in Antwerpen zijn voor mij de druppel geweest” stelt ze onomwonden. “Het begrip ‘racist’ wordt hier in Vlaanderen trouwens veel te snel onterecht en misplaatst in de mond genomen”. Daarmee geeft de jongedame meer blijk van gezond verstand dan de meeste traditionele politici.

Die doorgewinterde racisten toch... :x

Ik denk dat de VLD nog serieus mensen en electoraal terrein gaat verliezen trouwens. Reeds volgens De Stemmenkampioen, kwamen de nieuwe kiezers - gedurende de mediahysterie - vooral van CD&V en VLD en rechtvaardigden ze hun overstap met termen als 'hetze', 'demonisering' en 'droogleggingsproces'.

PAJOT 1 juni 2006 17:46

moedige vrouw !

odin1 1 juni 2006 17:54

Ik denk dat ze bij alle andere partijen nogal in hun broek schijten, na al die moeite dat ze hebben gedaan om het VB te demoniseren stapt er nu nog een allochtone medeburger over naar de beste partij v/h land:-D

Patriot! 1 juni 2006 17:56

Welk mandaat oefent dit meisje uit?

xrc 1 juni 2006 18:01

Toch leuk om te horen dat er nog mensen zijn die wat dieper nadenken over de zaken ipv. de media en hun al even na-apende omgeving na te praten.

Nynorsk 1 juni 2006 18:05

Schitterend :cheer:. De "verzwarting" van het VB gaat verder.
Nu nog wat Turken en Marokkanen enzo erbij, en voor je het weet bestaat de top van het VB uit allochtonen :cheer:

xrc 1 juni 2006 18:07

ja! waarom ook niet?

Firestone 1 juni 2006 18:11

Wat vindt Aisha van "Eigen volk eerst"?

En hoort Aisha volgens de Vb-ers bij dat "eigen volk"? En zo ja, waarom dan?

Nynorsk 1 juni 2006 18:12

En als Aisha eens iets mispeutert, gaan ze dan ook het lef hebben te brullen dat ze terug moet naar haar land van herkomst?

StevenNr1 1 juni 2006 18:22

Waar nota bene verhoudingsgewijs het meeste alcoholiekers ter wereld zijn.

spherelike 1 juni 2006 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door odin1 (Bericht 1739391)
Ik denk dat ze bij alle andere partijen nogal in hun broek schijten, na al die moeite dat ze hebben gedaan om het VB te demoniseren stapt er nu nog een allochtone medeburger over naar de beste partij v/h land:-D

Van Zele uit Lokeren

klinkt heeeeeel exotisch

Hans1 1 juni 2006 18:23

Is Aisha überhaupt wel een "Vlaming" volgens de VB-doctrine?

kelt 1 juni 2006 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1739428)
En als Aisha eens iets mispeutert, gaan ze dan ook het lef hebben te brullen dat ze terug moet naar haar land van herkomst?

En steeds weer wordt de verwarring gemaakt.....

1) Een multi-etnische maatschappij is een feit,en is enkel met de afschuwelijkste middelen ongedaan te maken.....Een dergelijke maatschappij is op zich echter geen probleem gezien we allemaal Homo Sapiens Sapiensis zijn...

2) Een multi-culturele maatschappij is al veel moeilijker,denkpatronen en gewoonten ("cultuur") ontstaan in een bepaalde omgeving en onder bepaalde omstandigheden en na bepaalde tijd.Die transporteer je niet in 1 generatie naar ergens elders waar een gelijkaardig proces heeft plaatsgevonden met andere resultaten.Dit is vragen om moeilijkheden.

Er is mij geen natie bekend waar ongeveer even sterke onderdelen van een multicultuur echt vredevol door elkaar heen wonen.Er schijnt regelmatig bloedvergieten aan te pas te moeten komen...Er onstaat segregatie,en hoogstens samenwerking op een afgesproken aantal punten...

jammer genoeg zijn 1) en 2) nog teveel verstrengeld,maar misschien brengt de tijd raad.... :|

Nynorsk 1 juni 2006 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 1739453)
En steeds weer wordt de verwarring gemaakt.....

1) Een multi-etnische maatschappij is een feit,en is enkel met de afschuwelijkste middelen ongedaan te maken.....Een dergelijke maatschappij is op zich echter geen probleem gezien we allemaal Homo Sapiens Sapiensis zijn...
2) Een multi-culturele maatschappij is al veel moeilijker,denkpatronen en gewoonten ("cultuur") ontstaan in een bepaalde omgeving en onder bepaalde omstandigheden en na bepaalde tijd.Die transporteer je niet in 1 generatie naar ergens elders waar een gelijkaardig proces heeft plaatsgevonden met andere resultaten.Dit is vragen om moeilijkheden.

Er is mij geen natie bekend waar ongeveer even sterke onderdelen van een multicultuur echt vredevol door elkaar heen wonen.Er schijnt regelmatig bloedvergieten aan te pas te moeten komen...Er onstaat segregatie,en hoogstens samenwerking op een afgesproken aantal punten...

jammer genoeg zijn 1) en 2) nog teveel verstrengeld,maar misschien brengt de tijd raad.... :|

Waar maak ik de verwarring dan?

Patriot! 1 juni 2006 19:53

Gaat het VB elk nieuw lid, hoe onbeduidend ook, eren in een nieuwsbericht?

Max van Dietschland 1 juni 2006 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1739428)

Voor mij mag ze nu al terug naar het land van herkomst. 8)

Max van Dietschland 1 juni 2006 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1739308)
Die doorgewinterde racisten toch... :x

Ik denk dat de VLD nog serieus mensen en electoraal terrein gaat verliezen trouwens. Reeds volgens De Stemmenkampioen, kwamen de nieuwe kiezers - gedurende de mediahysterie - vooral van CD&V en VLD en rechtvaardigden ze hun overstap met termen als 'hetze', 'demonisering' en 'droogleggingsproces'.

Slechte zaak voor het Vlaams Belang.

1) Het mens is liberaal, ze komt over van de VLD.
2) Men gaat nieuwe vreemdelingen aanmoedigen om zich hier te vestigen. Uiteraard dienen eerst de vreemdelingen uitgezet te worden die zich niet willen aanpassen om tot een uniculturele samenleving te komen. Maar nu geeft men een signaal dat men hier en masse naar Vlaanderen kan komen mits men zich hier kan aanpassen. Dit kan en mag de bedoeling niet zijn. Een volksnationalistische partij dient op de komen voor de etnische Vlaming en dient te streven naar een zo beperkt mogelijke multi-etnische maatschappij. Vlaanderen is al zo dichtbevolkt, dat we al die vreemdelingen er nog eens moeten bijkrijgen. :roll:

Schavuit 1 juni 2006 20:33

Hopelijk is dit geen trent en krijgt Vlaams Belang het niet in z'n hoofd om nog meer vreemdelingen (en dan nog een liberale8O ) tot de partij toe te laten om zogezegt van dat "racisme-label" af te geraken.

De partij moet de radicale (en mogelijk nog radicalere) koers blijven volgen.

Nynorsk 1 juni 2006 20:36

oei. de fans zijn precies nie content.

Max van Dietschland 1 juni 2006 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1739636)
oei. de fans zijn precies nie content.

Ge moogt gerust zijn. Een volksnationalistische partij dient geen lidkaarten uit te delen aan vreemdelingen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be