![]() |
Dwangarbeid tot 65 geeft een gelukkig leven??
Waarom moet men eigenlijk perse werken tot zijn 65 jaar?
Zouden er echt geen andere alternatieven bestaan om die leeftijd te verlagen? Zijn er niet genoeg jongere mensen die echt bereid zijn om te werken al ze dit willen natuurlijk hé Waarom moet je leven bijna gedaan zijn om te mogen genieten van je oude dag? Gewoon de vraag die ik me stel? |
ik denk eerlijk gezegd dat als men niet meer verplicht zou zijn om te werken mensen over het algemeen spontaan ( dus vrijwillig ) wat minder maar wel langer zouden werken
|
En hoeveel dagen betaald verlof krijgt de doorsnee Belg? Van de 365 dagen, hoeveel zijn werkdagen? Nie klagen, he.
|
Citaat:
|
In Groot-Britanie willen ze naar 68 op termijn...
|
Wie zuinig leeft en belastingen ontduikt kan vroeger stoppen.
|
Citaat:
Misschien lacht het geluk je toe en win je eens de lotto of erf je een heel mooi bedrag, dan moet je ook niet meer gaan werken en woon je in een mooi huis. Je kan ook van het leven genieten als je werk hebt, het zou stom zijn om met dit te wachten tot je oud bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Proberen om je 35e binnen te zijn. Vanaf dan rentenieren, ofwel iets te doen wat je leuk vindt en waar je eventueel ook nog wat mee verdient.
|
Citaat:
|
Ik zou het leuk vinden tot minstens 75 te kunnen blijven werken... :wink:
|
Het probleem van werken is dat men al redelijk snel de slaaf wordt van uw eigen systeem. Niet de slaaf van een ander, maar van uw eigen.
|
Al dat gewerk en gestreef is voor de meeste mensen om hen van de gedachte te houden dat ze op een dag zullen sterven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
....
|
wie verplicht er je om te gaan werken? staat er iemand met een geweer achter je? neen dus, je moet gaan werken om te overleven, om luxegoederen aan te kopen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be