Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Migraties doorheen de menselijke geschiedenis: The Genographic Project (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51575)

Ke Nan 1 juni 2006 20:20

Migraties doorheen de menselijke geschiedenis: The Genographic Project

Het is officieel nu. Ik ben een native European. Ik heb deelgenomen aan The Genographic Project waar ze aan de hand van mijn DNA mijn voorouderlijke geschiedenis bepaald hebben. Uit het onderzoek blijkt dat ik een oerbalkanees ben. Meer nog, ik behoor tot dezelfde groep als de Vikings en de Kelten.

Citaat:

Your Y-chromosome results identify you as a member of haplogroup I.
The genetic markers that define your ancestral history reach back roughly 60,000 years to the first common marker of all non-African men, M168, and follow your lineage to present day, ending with M170, the defining marker of haplogroup I.
Today, members of this haplogroup can be found throughout southeastern and central Europe. Relatively high concentrations exist in two distinct regions of Europe: among Scandinavian populations and those in the northwestern Balkans. Some studies suggest that up to 40 to 50 percent of the men in Nordic populations of Scandinavia belong to haplogroup I. A similar frequency is found around the Dinaric Alps, a mountain chain in southern Europe spanning areas of Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Serbia and Montenegro, and Albania. Men carrying marker M170 can also be found in relatively high frequencies in some parts of southern France and Normandy.
Is er nog iemand die deelgenomen heeft aan The Genographic Project of aan iets gelijkaardigs?

Nynorsk 1 juni 2006 20:36

geen turk of wa :-(

Percalion 1 juni 2006 20:39

Mijn land uit, nep-Turk!!!

:x

StevenNr1 1 juni 2006 21:27

'k zal eens $100 gaan betalen...

Ke Nan 1 juni 2006 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1739635)
geen turk of wa :-(

Mijn Y-chromosoom in ieder geval niet. Ik zou nu mijn moeder zover moeten krijgen om haar DNA ook te laten onderzoeken. Er is dus nog hoop dat een deel van mij Turks is. :-)

Ke Nan 1 juni 2006 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 1739642)
Mijn land uit, nep-Turk!!!

:x

Zwijgt! Als nazaat van de Kelten en Vikings eis ik deze gronden op. :twisted:

StevenNr1 1 juni 2006 21:32

Door dat half- zijt gij waarschijnlijk zo'nen toffe.

Ke Nan 1 juni 2006 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1739699)
Door dat half- zijt gij waarschijnlijk zo'nen toffe.

Een mulat dus. Het beste van twee werelden. :-D

circe 2 juni 2006 07:17

Allez, 't is goe, ge moogt meespelen.

kelt 2 juni 2006 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1739698)

Kijk eens aan,ze hebben een Galaat terug gevonden.....

Euh...welkom terug dan ;-)

Ke Nan 2 juni 2006 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 1739978)
Allez, 't is goe, ge moogt meespelen.

Mogen?! Hah, dat recht heb ik me allang toegeigend. Geeft aan de keizer wat de keizer toekomt. :-D

Ke Nan 2 juni 2006 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 1741186)
Kijk eens aan,ze hebben een Galaat terug gevonden.....

Euh...welkom terug dan ;-)

Good to be home. :-D

Pelgrim 2 juni 2006 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1741695)
Mogen?! Hah, dat recht heb ik me allang toegeigend. Geeft aan de keizer wat de keizer toekomt. :-D

ok, 1 guillotine voor Ke Nan :-D :lol:

Ke Nan 2 juni 2006 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 1741699)
ok, 1 guillotine voor Ke Nan :-D :lol:

*Voegt Pelgrim's naam op de zwarte lijst* :-D

StevenNr1 2 juni 2006 23:27

Ja, want u bent echt gevaarlijk ! Nee ?!

Ke Nan 2 juni 2006 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1741712)
Ja, want u bent echt gevaarlijk ! Nee ?!

Niet als er naar mijn pijpen gedanst wordt. ;-)

StevenNr1 2 juni 2006 23:35

Anders wel natuurlijk, ge zijt ni eens nen echten turk, laat staan ne crimineel.

Ke Nan 2 juni 2006 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1741722)
Anders wel natuurlijk, ge zijt ni eens nen echten turk, laat staan ne crimineel.

Shhhhhhht! Dat hoeft de rest van het forum niet te weten. :-D

Pelgrim 2 juni 2006 23:38

als ge me komt schoonspammen op CP dan wil ik die guillotine wel achterwege laten ;)

carlgustaaf 3 juni 2006 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1739698)

als ik het goed verstaan heb, ben jij een halfbloed-bastaard van één van onze glorierijke voorouders?Dat geeft u geen enkel recht op dit grondgebied, hoogstens onderdak voor een jaar , volgens de oude Germaanse wetten der gastvrijheid.
Ja, onze voorouders hadden een wet, die hen verplichtte gastvrijheid te verlenen aan vreemde reizigers die daarom vroegen, voor zoverre ze niet in oorlog waren.Bleek deze reiziger nu een profiteur te zijn, die na een vol jaar, nog steeds op de gastvrijheid teerde, dan verloor hij van de éne dag op de andere, en zonder dat iemand hem ooit daarvoor gewaarschuwd had, zijn vrijheid, en werd slaaf van onze voorouders...Gij hebt dus niets te eisen.Gij zijt reeds onze slaaf geworden...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be