![]() |
Kamer bespreekt ontbinding Belgie
Lijikt me persoonlijk tijdsverlies, probeer eerst dringende zaken aan te pakken, de zaken waar de mensen van wakker liggen.
*************** VLAMINGEN TEGEN FRANSTALIGEN IN KAMER In de Kamer hebben Vlaamse en Fransta- lige partijen tegengesteld gestemd over een voorstel van Vlaams Belang. Die partij wil een gesprek voeren over de ontbinding van België. De Vlamingen willen zo'n voorstel wel in overweging nemen, ook al zijn niet alle Vlaamse partijen het eens over de inhoud. De Franstaligen stemden allemaal tegen, Uiteindelijk heeft de Kamer het voor- stel in overweging genomen met 77 stemmen vóór (de Vlamingen) en 51 tegen (de Franstaligen). Kamervoorzitter Herman De Croo (VLD) onthield zich. |
Ik denk dat er minstens een plan moet zijn, voor het geval het ooit gebeurd dat ze een basis hebben om op te werken...
|
Hihi.
|
Ik moet toegeven, het klinkt echt geil.
Citaat:
|
ze menen het??? 8O :-D
:smilecol: :flasings: :clapping: :silly: :vlaander: :cheer: :thumbsup: :bday: |
Citaat:
Volledig document. Met een boel waarheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps. die vooroordelen zijn er pro en contra ;-) |
Citaat:
|
Ik blijf voorstander van een confederatie met bijzonder verregaande autonomie van deelstaten. 8) Maar 't is leuk te zien dat er tenminste over gepraat wordt.
|
Vlaams Volk, Waals Volk en wat met het Brussels en Duitstalige Volk? Enfin vergeef het me als ik niet heel de tekst doorlees. ;)
|
Citaat:
dit bewijst nog eens dat een Belgische staat niet verder kan als beiden gewesten al tegen elkaar stemmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je ziet wat we al moesten aanhoren over een kieskringetje (bhv) :roll: :roll: :roll: alleen al om die zever te vermijden zou een mens tegen de splitsing van belgie zijn |
mij kan het geen reet schelen of ik nu belgisch of vlaams staatsburger ben
maar bespaar me aub die communautaire mentaal minderwaardige zever he zeg :roll: :roll: :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be