![]() |
Posadisten ???
Beste kameraden,
Ik kreeg iets in mijn mailbox, een zoveelste afdeling van de Vierde Internationale. Eentje waar ik nog niet van gehoord had, eigenlijk. Ik heb een stukje gelezen op hun site, maar ben ik mis als ik denk dat die mannen de bal volledig missloegen ? Ziehier: http://www.quatrieme-internationale-...s/index_fr.htm |
Citaat:
Persoonlijk heb ik het niet voor die mannen. Weinig degelijke analyses en telkens opnieuw de teksten van Posadas oprakelen. Dat verveelt nogal snel. Ook de aanhoudende spam-berichten in diverse mailboxen, steekt mij tegen. |
Ooit eens een pamflet van hen gelezen en mijn kop doet er nog zeer van. ;)
|
ah, die mannen, die zijn we tegengekomen in de mars om maria vindevoghel terug op te nemen
met als gevolg dat er amper 3 trotskistische internationales vertegenwoordigd waren |
Citaat:
Maar zeg nu zelf: zouden wij met die mannen één organisatie moeten vormen, enkel en alleen om te vermijden dat er 5 organisaties zijn die zich op het trotskisme baseren? |
Citaat:
|
![]() Hebben wel een veel cooler logo dan LSP. Hamer en sikkel still roxors.:commie: Ps. Aliens > all |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog eens klikken op trotskistische internationales. Trotskisten bezitten kennelijk meer internationals dan alle andere groeperingen. (24 :cheer: ) |
Tja, fractionisme, veel mee bereikt al :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit geeft een beter overzicht. ;-) |
Citaat:
|
Vroeg ik me ook af.
Alleszins lange lijstjes :-o :? |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Prima zo !!! |
Citaat:
Ze zoudenontstaan zijn als een afscheuring van de Vierde Internationale, en dan voornamelijk in Zuid-Amerika. Verder denk ik dat ze inderdaad op een dood spoor zitten. Dat ze beter zouden opgaan in een andere groep. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be