![]() |
Overspel Verhofstadt ?
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.
Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd. Kan iemand dat bevestigen ? |
wat is jouw bron dan?
|
Achterklap bij gebrek aan argumenten.
Blijkbaar zijn alle middelen goed om politieke tegenstanders af te breken |
Citaat:
|
Ik het bericht gisteren in mijn bus gekregen, maar het nergens op het net een bevestiging kunnen vinden. Vandaar expleciet het woord "gerucht".
|
Een briefje in de bus of een krantje?
|
En zo kunnen we bezig blijven ...
Er gaat het gerucht dat Filip Dewinter door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Abou Jahjah zijn.
Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd. Kan iemand dat bevestigen ? |
Citaat:
|
(Ik had inderdaad eerst ''Pallieterke?'' geypt :) )
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Awel ja, min of meer hé.
|
8O Of in het ''Brussels Journal'' nog zo'n objectieve bron
|
overspel is al een tijd verdwenen uit het strafrecht. dus wat betreft die gerechtsdeurwaarder: vergeet het maar. :-D
|
Citaat:
|
En als men in echtscheiding is en het overspel van de tegenpartij wil gebruiken voor het gerecht? (Ik heb ooit zo is iets opgevangen maar zal wel fout zitten.)
|
Citaat:
|
Met de woorden van Mitterand:
"Oui, et alors?" |
Citaat:
|
als die haar mond houdt en als ge uw ogen toedoet is dat misschien nog wel een lekker wijf in bed?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be