Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Overspel Verhofstadt ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51595)

Keyfan 2 juni 2006 12:26

Overspel Verhofstadt ?

Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

vlijmscherp 2 juni 2006 12:28

wat is jouw bron dan?

Sneta 2 juni 2006 12:28

Achterklap bij gebrek aan argumenten.
Blijkbaar zijn alle middelen goed om politieke tegenstanders af te breken

Steben 2 juni 2006 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keyfan (Bericht 1740409)
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Ik denk dat Laurette en Guy de beste personen daarvoor?:lol:

Keyfan 2 juni 2006 12:31

Ik het bericht gisteren in mijn bus gekregen, maar het nergens op het net een bevestiging kunnen vinden. Vandaar expleciet het woord "gerucht".

StevenNr1 2 juni 2006 12:33

Een briefje in de bus of een krantje?

Firestone 2 juni 2006 12:33

En zo kunnen we bezig blijven ...

Er gaat het gerucht dat Filip Dewinter door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Abou Jahjah zijn.

vlijmscherp 2 juni 2006 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1740425)
Een briefje in de bus of een krantje?

het VB-krantje? :lol:

StevenNr1 2 juni 2006 12:35

(Ik had inderdaad eerst ''Pallieterke?'' geypt :) )

Jazeker 2 juni 2006 12:35

Citaat:

Als dat zo is, dan kunnen we Guy eindelijk afzetten wegens totaal zwakzinnig.

vlijmscherp 2 juni 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1740431)
(Ik had inderdaad eerst ''Pallieterke?'' geypt :) )

is dat niet hetzelfde?

StevenNr1 2 juni 2006 12:38

Awel ja, min of meer hé.

Sneta 2 juni 2006 12:41

8O Of in het ''Brussels Journal'' nog zo'n objectieve bron

Kropotsky 2 juni 2006 12:49

overspel is al een tijd verdwenen uit het strafrecht. dus wat betreft die gerechtsdeurwaarder: vergeet het maar. :-D

vlijmscherp 2 juni 2006 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kropotsky (Bericht 1740459)
overspel is al een tijd verdwenen uit het strafrecht. dus wat betreft die gerechtsdeurwaarder: vergeet het maar. :-D

ook waar!

StevenNr1 2 juni 2006 12:55

En als men in echtscheiding is en het overspel van de tegenpartij wil gebruiken voor het gerecht? (Ik heb ooit zo is iets opgevangen maar zal wel fout zitten.)

ICE-MAN 2 juni 2006 12:59

Citaat:

k'denk dat ge gelijk zou kunnen hebben, het bevestigen kan ik niet, maar k'heb ook zware vermoedens.....ik vroeg mij af hoe het komt dat de Guy zijn haar er altijd zo mottig bijhangt..... zeker van te "rollebollen" met Lauretteken...... weeral een mysterie dat opgelost is zie, want zeg nu zelf, hoe VRFST zijn haar er bij ligt dat kan toch géénen enkele coiffeur op zijn geweten willen.... ja,ja "te bed of niet te bed...... met ons Laurett":lol: :lol: :lol:

Twanne 2 juni 2006 13:00

Met de woorden van Mitterand:

"Oui, et alors?"

Sneta 2 juni 2006 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN (Bericht 1740471)
k'denk dat ge gelijk zou kunnen hebben, het bevestigen kan ik niet, maar k'heb ook zware vermoedens.....ik vroeg mij af hoe het komt dat de Guy zijn haar er altijd zo mottig bijhangt..... zeker van te "rollebollen" met Lauretteken...... weeral een mysterie dat opgelost is zie, want zeg nu zelf, hoe VRFST zijn haar er bij ligt dat kan toch géénen enkele coiffeur op zijn geweten willen.... ja,ja "te bed of niet te bed...... met ons Laurett":lol: :lol: :lol:

Je hebt mij overtuigd met je ijzersterke tussenkomst :roll:

Nynorsk 2 juni 2006 13:02

als die haar mond houdt en als ge uw ogen toedoet is dat misschien nog wel een lekker wijf in bed?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be